Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud til fast mottakssted i kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud innenfor ordinær arbeidstid. Hvert mottakssted mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. i tillegg kan det være behov for transportoppdrag utenfor fast rute og utenfor Buskerud fylkesgrense.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Anbud id:
595029
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Utarbeidelse av kontrollseddel.Skiltnr: SU90657 Kort oppsummering: - Polere Hovedlykter, samt rette opp innstilling - Bytte reflektor tåkelys høyre foran - Bytte skiltlys bak venstre - Bytte hjullager begge forran - mest sannsynli...
-
Bærum
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Hente biljardbordHente et biljardbord i 5363 Ågotnes og frakte til Skien
-
Skien
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Salg av leilighetSkal selge leiligheten vår på Tregde Feriesenter i løpet av våren.
-
Lindesnes
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Snørydding hytttakNødvendig rydding. Ikke full snørensking. Hytta er bygd for å tåle fjellforhold. Hytta ligger i nederste del av Hornlia Oppdal. Tilkomst med bil. Hytta er på 117 kvadratmeter. Timeforbruk med timepris...
-
Trondheim
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Nytt inngangsparti med vindfang. Ønsker å få tegnet dette for godkjenning av kommunen.Tenker å få vindfang der trappesatsen nå er. Vil gjerne utvide arealet litt utenfor muren og få vindu på en av veggene. Jeg ønsker befaring for å diskutere hvordan dette kan tegnes.
-
Bodø
-
Torsdag 9. Januar 2025
-