Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland til fast mottakssted i alle kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland innenfor ordinær arbeidstid, senest dagen etter. Til Bergen kommune sitt mottakssted er det levering/henting 5 dager i uken. De fleste andre mottakssteder mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. De fire minste kommunene (Fedje, Modalen, Jondal og Masfjorden) har ikke alltid leveranse hver uke. i de tilfellene det ikke er hjelpemidler å levere ut til kommunalt mottakssted skal leverandøren uansett sjekke med kommunalt mottakssted om det er behov for returtransport.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
Anbud id:
595014
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av garnhaler fra Lakselv til EgersundTransport av en palle på ca 80 kg fra Lakselv til 4370 Egersund
-
Porsanger Porsángu Porsanki
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
KjøkkensnekkerVi tenker til å renovere kjøkken ved å gjøre noe små justeringer i eksisterende møblene og male dem på nytt. Lurer på om det er noen som kan hjelpe og veilede oss.
-
Lier
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Frakte bord Mo i Rana-TrondheimJeg ønsker å få fraktet et spisebord fra Mo i Rana til Trondheim. Bordet er 75 cm høyt og 110 cm bredt.
-
Trondheim
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Tette åpning i vegg på kjøkkenHaster! Vi har en større åpning bak underskap med vask på kjøkken som må tettes grunnet inngang i konstruksjon og antatt brutt brannskille. Det er rør mellom vask og avløp som går via åpningen, ser d...
-
Oslo
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Nytt strømskapet med nye kurser oppe og nede.Trenger nye kurser automatsikringer, kobling av strøm muligens trekke nye ledninger
-
Farsund
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Utvask av hytteHei, ønsker utvask av hytte på 70m2 29. Desember mellom kl 12 og 15.
-
Ringsaker
-
Søndag 22. Desember 2024
-