Elektriker, Entreprenør, Rørlegger, Snekker, Ventilasjon i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Kjøkken- og garderobeinnredning
Levering av kjøkken- og garderobeinnredninger til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager ifm vedlikehold og oppgradering.
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Anbud id:
682187
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Mandag 16. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
3 anbud
-
Montere stikkontakter og justere dimmer1. Vi har fått lagt litt høyere lister, så demonterte stikkontakter (7stk) må monteres tilbake på veggen. Vi vil ha de på samme sted og vi har selve stikkontaktene. i tillegg ønsker vi å montere 2 ny...
-
Hamar
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Flytte servantskapFlytte servantskap ca 5cm og ta tørketrommelen ned. Eventuelt også flytte stikkkontakt.
-
Hamar
-
Torsdag 31. Oktober 2024
-
-
Grunnarbeid, støp, belegningsstein og kantstein1. Belegningsstein inntil garasjen, ca 10m2. 2. Kantstein lang to husvegger, ca 12m. 3. Grunnarbeid til bod ca 15m2. Støp av såle + grunnmur 4. Grunnarbeid til inngangsparti ca 12m2. Støp av såle,...
-
Hamar
-
Tirsdag 29. Oktober 2024
-