Kjøkken- og garderobeinnredning - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Kjøkken- og garderobeinnredning - Med delkontrakter
Levering av kjøkken- og garderobeinnredninger til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager ifm vedlikehold og oppgradering.
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Anbud id:
694173
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Fredag 22. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Reparasjon av støtdempere og oljeskift* Trenger service på bilen, kun det som er helt nødvendig. Olsjeskift osv * Knirker i venstre side nåe jeg kjører, kan være defekt støtdempere
-
Hamar
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte tredemølle fra Oslo til HamarJeg kjøper en tredemølle av modellen sole TT8, og trenger denne fraktet hjem til meg. Det kreves at de som tar jobben er fullstendig klar over hva de driver med slik at de ikke risikere slagskader et...
-
Hamar
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Vask av stue og kjøkken i leiligheten (64Km)Vask av vegger og tak (info fjernet) (info fjernet)
-
Hamar
-
Onsdag 20. November 2024
-
-
FlyttevaskEnebolig på 180 kvadrat over 3 etg. i kjeller er det innredet leilighet Det er overdragelse av huset 1. April 2025
-
Hamar
-
Søndag 17. November 2024
-