IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kjøp av elektronisk lagerstyringssystem
Sykehjemsetaten planlegger å anskaffe system for elektronisk lagerstyring for sykehjem og helsehus. Det foreligger per i dag ingen slik avtale i Oslo kommune. Lagerstyringssystemet skal implementeres i ca. 25 institusjoner avtaleperioden.
Drift av elektronisk lagerstyring vil gi mulighet for automatisering av driftsoppgaver og videreutvikling av digitale løsninger ved Sykehjemsetatens kommunale institusjoner og nybygg.
Systemanskaffelsen skal dekke Sykehjemsetatens behov for elektronisk lagerstyring, og ivareta funksjonalitet for ekstern-/intern lagerstyring for institusjoner (varebestilling, mottak og internleveranse), logistikk (tracking) og oversikt (lagerstatus), kostnadskontroll og behov for uttak av ønsket statistikk. Systemet skal håndtere integrasjon mot ulike leverandører/produktforhandlere og levere en totalløsning for lagerstyring ved Sykehjemsetatens institusjoner.
Forvaltning/supporttjeneste, samt bistand ved implementering/opplæring er nødvendige tjenester knyttet til produktet.
Drift av elektronisk lagerstyring vil gi mulighet for automatisering av driftsoppgaver og videreutvikling av digitale løsninger ved Sykehjemsetatens kommunale institusjoner og nybygg.
Systemanskaffelsen skal dekke Sykehjemsetatens behov for elektronisk lagerstyring, og ivareta funksjonalitet for ekstern-/intern lagerstyring for institusjoner (varebestilling, mottak og internleveranse), logistikk (tracking) og oversikt (lagerstatus), kostnadskontroll og behov for uttak av ønsket statistikk. Systemet skal håndtere integrasjon mot ulike leverandører/produktforhandlere og levere en totalløsning for lagerstyring ved Sykehjemsetatens institusjoner.
Forvaltning/supporttjeneste, samt bistand ved implementering/opplæring er nødvendige tjenester knyttet til produktet.
Anbud id:
627067
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 27. Januar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?