Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud til fast mottakssted i kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud innenfor ordinær arbeidstid. Hvert mottakssted mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. i tillegg kan det være behov for transportoppdrag utenfor fast rute og utenfor Buskerud fylkesgrense.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Anbud id:
595029
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Graving - Lokalisering av hovedkran til hus og vannledningTrenger lokal entreprenør for gravearbeid fra vei, inn i hage og evt. Frem til hus. Hensikt er lokalisering av hovedkran til hus (ikke avmerket på kommunens kart), og vannledning med mistanke om min...
-
Bergen
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Transport av bilHei ønsker å få fraktet en tesla model x fra hønefoss til Bodø
-
Vågan
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Frakte bilFrakte bil fra Fauske til Skien uten at bilen blir kjørt.
-
Skien
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Legge gulvJeg ønsker å få lagt nytt gulv på soverommene mine og da lurer jeg på hva det vill koste siden jeg har lyst å ha nytt gulv oppå på det gamle gulvet for jeg tenker det blir vel rimeligere. Har bare lag...
-
Asker
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Grundig rengjøring av leilighetLeilighet i Oslo som trenger grundig/kraftig vask. Leiligheten trenger hoved rengjøring med kraftige vaskemidler. Alle overflater skal rengjøres som vegger, gulv, lister, vinduer, bad og kjøkken....
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Tømme leilighetHei! tømme leilighet for søppel, møbler, rullegardiner, gardonstanger og hvitevarer. Alt skal kastes. Bilder vedlagt
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-