Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud til fast mottakssted i kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud innenfor ordinær arbeidstid. Hvert mottakssted mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. i tillegg kan det være behov for transportoppdrag utenfor fast rute og utenfor Buskerud fylkesgrense.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Anbud id:
595029
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Smart strømstyring m/ installasjon og forhåndsgodkjent av EnovaØnsker å få innlagt smart strømstyring så fort som mulig. Pris må være inkludert all installasjon med utstyr og oppdraget må være forhåndsgodkjent av Enova, slik at det utløser støtte. Innstallasjon...
-
Nes
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Bytte av 3 kurser i sikringsskapBytte av tre kurser i sikringsskap da jordfeilsbryteren ikke løses ut ved prøveknapp. Kontroll av glitrenett med vedtak.
-
Kristiansand
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Fikse dørhåndtak Tesla model S - kommer ikke ut automatiskPassasjerdør foran vil ikke åpne seg opp automatisk.
-
Sarpsborg
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Tjeneste for snømåking av gårdsplass i Drammen ønskesHar en gårdsplass som trenger og måkes i dag da vi har lager og et utsalg av varer i Nedre Eikervei i Drammen. Ca. 50 m. Vei og 2/300 kvadrat meter gårdsplass.
-
Drammen
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Frakte påhengsmotor fra Kristiansand til MysenFrakte 4 hk Mercury påhengsmotor pakket på halvpall. 100cm x 60cm x 40cm. Vekt, Ca 40 kg. Til Mysen/Oslo
-
Kristiansand
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
BiltransportØnsker å få transportert en Peugeot partner(kjørbar) fra lørenskog til Alta i slutten av februar
-
Lørenskog
-
Torsdag 9. Januar 2025
-