Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland til fast mottakssted i alle kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland innenfor ordinær arbeidstid, senest dagen etter. Til Bergen kommune sitt mottakssted er det levering/henting 5 dager i uken. De fleste andre mottakssteder mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. De fire minste kommunene (Fedje, Modalen, Jondal og Masfjorden) har ikke alltid leveranse hver uke. i de tilfellene det ikke er hjelpemidler å levere ut til kommunalt mottakssted skal leverandøren uansett sjekke med kommunalt mottakssted om det er behov for returtransport.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
Anbud id:
595014
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt traktor fra Namsos til koppangØnsker frakt av traktor fra Namsos til koppang.
-
Rendalen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte- bære og transportere møbler og eskerVi ønsker flyttehjelp den 12. Desember. Vi flytter fra en leilighet på 65 kvm. Trenger mee mee bæring og transport av møbler og esker
-
Lørenskog
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flyttevask Maura, 200-240 kvmØnsker flyttevask av hus i Maura. Det er 3 etasjer hvor nedre etasje er utleiedel. Det er 3 bad totalt, og 2 kjøkken. Ønskes første uken i januar, gjerne 2 eller 3 januar.
-
Nannestad
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-