Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland til fast mottakssted i alle kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland innenfor ordinær arbeidstid, senest dagen etter. Til Bergen kommune sitt mottakssted er det levering/henting 5 dager i uken. De fleste andre mottakssteder mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. De fire minste kommunene (Fedje, Modalen, Jondal og Masfjorden) har ikke alltid leveranse hver uke. i de tilfellene det ikke er hjelpemidler å levere ut til kommunalt mottakssted skal leverandøren uansett sjekke med kommunalt mottakssted om det er behov for returtransport.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
Anbud id:
595014
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gjennomgang av el-anlegg i nyoppusset leilighet på NesoddenNyoppusset leilighet 80m2, 3 soverom, stue kjøkken bad, gang. Montering av taklamper i alle rom(ikke bad) skifte brytere, sjekke at alt virker som det skal. Asap.
-
Nesodden
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av 8biler fra Dikeveien til leiebilservice på GardermoenTrenger transport av leiebiler fra Sixt Fredrikstad (dikeveien 34) til leiebilservice på Gardermoen (Edvard Griegs veg 47) Bilene må være der innen 27. 12. 24. så gjerne dagen før hvis det er mulig.
-
Fredrikstad
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Kjøring av vedsekkerHente 25 vedsekker a 40 liter/15 kg pr. Stk. på Obs-Bygg Alnabru og levere dem til Askvikveien, 0276 Oslo. Settes i garasjen.
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Ønsker å dele kurs med for mange deltakereHar for mye forbrukere på en kurs(9), ønsker å dele den i to kurser?
-
Bodø
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Hente julegave på hvaler til SandvikaHei Vi trenger hjelp til å hente en gave (2 kg, 50x30 cm stort)) på hvaler med levering på høvik, 22 eller 23 desember. Har noen mulighet? Et et et stiga fotballspill
-
Bærum
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Flyttehjelp og vask av boligDet er ønskelig å bestille flyttehjelp fra Tysvær til Stavanger i slutten av februar/begynnelsen av mars. Dato kan avtales nærmere. Det er også behov for utvask av bolig etter flytting. Bolig er 256 k...
-
Tysvær
-
Lørdag 21. Desember 2024
-