Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland til fast mottakssted i alle kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland innenfor ordinær arbeidstid, senest dagen etter. Til Bergen kommune sitt mottakssted er det levering/henting 5 dager i uken. De fleste andre mottakssteder mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. De fire minste kommunene (Fedje, Modalen, Jondal og Masfjorden) har ikke alltid leveranse hver uke. i de tilfellene det ikke er hjelpemidler å levere ut til kommunalt mottakssted skal leverandøren uansett sjekke med kommunalt mottakssted om det er behov for returtransport.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
Anbud id:
595014
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Graving - Lokalisering av hovedkran til hus og vannledningTrenger lokal entreprenør for gravearbeid fra vei, inn i hage og evt. Frem til hus. Hensikt er lokalisering av hovedkran til hus (ikke avmerket på kommunens kart), og vannledning med mistanke om min...
-
Bergen
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Transport av bilHei ønsker å få fraktet en tesla model x fra hønefoss til Bodø
-
Vågan
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Frakte bilFrakte bil fra Fauske til Skien uten at bilen blir kjørt.
-
Skien
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Legge gulvJeg ønsker å få lagt nytt gulv på soverommene mine og da lurer jeg på hva det vill koste siden jeg har lyst å ha nytt gulv oppå på det gamle gulvet for jeg tenker det blir vel rimeligere. Har bare lag...
-
Asker
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Grundig rengjøring av leilighetLeilighet i Oslo som trenger grundig/kraftig vask. Leiligheten trenger hoved rengjøring med kraftige vaskemidler. Alle overflater skal rengjøres som vegger, gulv, lister, vinduer, bad og kjøkken....
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Tømme leilighetHei! tømme leilighet for søppel, møbler, rullegardiner, gardonstanger og hvitevarer. Alt skal kastes. Bilder vedlagt
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-