Alarm og sikkerhet, Utleie i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kjøp av vektertjenester under rehabiliteringen av vigelandsmuseet
I forbindelse med rehabiliteringen av Vigelandsmuseet vil oppdragsgiver ha behov for ekstra vakthold. i hovedsak gjelder oppdraget adgangskontroll, oppsyn og låsekontroll. De spesifikke oppgavene og instruksene for vaktmannskap og vakthold vil først bli informert om etter kontraktsinngåelsen.
Bemanningsbehovet vil variere avhengig av virksomheten på byggeplassen. i utgangspunktet ser vi for oss at behovet vil være 1 fast person pr. Dag som forestår adgangskontrollen (sjekker id for inn- og utpasseringer). Videre vil det kunne være behov for opptil 3 personer samtidig i deler av rehabiliteringsperioden. Den gjennomsnittlige bemanningen i rehabiliteringsperioden anslås å være 1-2 personer pr. Dag.
Det vil også kunne være behov for nattlige streifvakter.
Anskaffelsen gjelder også opsjon på de tilleggstjenester vaktselskapet kan tilby på mobilt alarmanlegg.
Anskaffelsen er også kunngjort i Oslo kommunes anskaffelsesportal, se
(info fjernet)
Leverandørene må registrere seg i denne anskaffelsesportalen for å hente ut konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon vedrørende anskaffelsen vil foregå via Oslo kommunes anskaffelsesportal. Unntak er innsendelse av leverandørenes spørsmål til konkurransegrunnlaget, og innlevering av tilbud.
Bemanningsbehovet vil variere avhengig av virksomheten på byggeplassen. i utgangspunktet ser vi for oss at behovet vil være 1 fast person pr. Dag som forestår adgangskontrollen (sjekker id for inn- og utpasseringer). Videre vil det kunne være behov for opptil 3 personer samtidig i deler av rehabiliteringsperioden. Den gjennomsnittlige bemanningen i rehabiliteringsperioden anslås å være 1-2 personer pr. Dag.
Det vil også kunne være behov for nattlige streifvakter.
Anskaffelsen gjelder også opsjon på de tilleggstjenester vaktselskapet kan tilby på mobilt alarmanlegg.
Anskaffelsen er også kunngjort i Oslo kommunes anskaffelsesportal, se
(info fjernet)
Leverandørene må registrere seg i denne anskaffelsesportalen for å hente ut konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon vedrørende anskaffelsen vil foregå via Oslo kommunes anskaffelsesportal. Unntak er innsendelse av leverandørenes spørsmål til konkurransegrunnlaget, og innlevering av tilbud.
Anbud id:
82587
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 25. Februar 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
2 anbud
-
Installering av 2veis heisalarmHei, Vi ønsker tilbud på installering av 2veis heisalarm i 2 heiser. Fra nyttår fungerer ikke lenger vår nåværende alarm pga utfasing av 2G. Ønsker å bli kontaktet for pristilbud på montering av nye...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Manuelle brannmeldereHei. Ønsker anbud på instalasjon av 2 manuelle brannmeldere. Brannmelderne skal installeres i nærheten av inngang i boenheten og næringslokale i 1etg. Grovt anslått 30 til 40 meter kabel. Alarmsentral...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-