Rengjøring i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
KK- Tjenestekonsesjon - Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA)
Formålet med tjenestekonsesjonen er å legge til rette for at brukere av bpa selv skal kunne velge hvilken leverandør de ønsker skal utføre tjenesten (fritt brukervalg). Samtidig skal ordningen bidra til å sikre at brukerne får den hjelp de har rett på etter helse- og omsorgstjenesteloven. Brukere som velger å være selvstendige arbeidsgivere omfattes ikke av tjenestekonsesjonsordningen. En tjenestekonsesjonsordning er en forvaltningsmessig tildeling der oppdragsgiver stiller vilkår for å godkjenne leverandører. Oppdragsgivers krav må oppfylles gjennom hele avtaleperioden. Der oppdragsgiver er i tvil forbeholder han seg retten til å innhente dokumentasjon på at kravene fortsatt er oppfylt på et hvilket som helst tidspunkt gjennom avtaleperioden. Ordningen fungerer slik at leverandører som oppfyller angitte tjenestekonsesjonsvilkår etter søknad gis rett til å tilby bpa til oppdragsgiver. følgende gjelder for ordningen: · Enhver leverandør som oppfyller konsesjonsvilkårene og minimumskravene får sin søknad om konsesjon innvilget. · Kun de leverandører som får innvilget sin søknad om konsesjon vil kunne få levere tjenester til brukere hos oppdragsgiver. · En leverandør som har fått innvilget konsesjon vil kunne levere tjenester til de brukere som velger vedkommende leverandør (fitt brukervalg). · Det foreligger ingen kjøpsplikt for kommunene. · Det gjelder like vilkår for leverandørene både i prosessen frem mot og i selve tjenestekonsesjonsordningen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ha hele eller deler av sin totale bpa ordning i egenregi. Det er pr dags dato én bruker som har vedtak om bpa og der dette skal gjøres av ekstern aktør. Det ser ut til at det kan bli ytterligere 2 brukere. Disse brukerne utgjør et ganske stort omfang, med opptil 170 timer i uka ved visse tilfeller. Siden brukerne som vil ha behov for bpa er "tunge" brukere, vil det være nødvendig at leverandør kan tilby assistenter med utdanning som helsefagarbeidere og/eller miljøterapeuter. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
445807
-
Sted:Kristiansund
-
Registrert:Torsdag 22. Desember 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
2 anbud
-
Rengjøre hus før innflytting i KristiansundBolig Strandgata 11, 6512 Kristiansund skal vaskes og rengjøres før innflytting ca 20. 01. 25. Boligen er til sammen ca. 160 m2 over to plan.
-
Kristiansund
-
Fredag 20. Desember 2024
-
-
Rengjøring av enebolig hver 2.ukeRengjøring: støvsuging gulv og møbler samt husvask i alle bruksrom. Eneboligen er i to etasjer og er ca 145 boa.
-
Kristiansund
-
Lørdag 7. Desember 2024
-