Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Arkitekt i Innlandet

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Innlandet
Avsluttet

Kommunikasjonstjenester

Vi søker en samarbeidspartner som skal bidra helhetlig og kreativt i kommunikasjonsarbeidet. Med samarbeidspartner mener vi en leverandør som både har faglige sterke ressurser å tilby oss i strategiske vurderinger, og som ser på kommunikasjonstiltak som noe vi gjør som et partnerskap, mer enn i et bestiller-leverandørforhold. Vi forventer at vår avtalepart har et langsiktig blikk sammen med oss og gjerne ligger i forkant og utfordrer i alt fra valg av strategiske retninger på kommunikasjonstiltak, til styrken i ulike ideer. Vi har tro på at det er de gode ideene som gjør de beste jobbene. Vi er derfor også på jakt etter en leverandør som er vant til å jobbe konseptuelt og som har god erfaring med merkevarebygging som profesjon. Som en del av dette, er det viktig at vi får tilgang på sterke kreatører som evner å jobbe strategisk og begrunne ideer med basis i visjonene våre og merkevareplattformene våre. vårt ansvar er å være en profesjonell bestiller, og skrive gode bestillinger gjennom tydelige briefer. Og vi liker godt at det jobbes med innsikt og analyse og debrief før selve idéutviklingen settes i gang. i tillegg forventer vi god økonomisk styring, gjennom fasevis budsjettering og forankring underveis. Vi har et stort ansvar å forvalte og er avhengige av forutsigbarhet i økonomien. i det kreative perspektivet, liker vi at leverandøren vår tar hensyn til graden av originalitet opp mot relevans for de ulike målgruppene. Det betyr at vi er mer opptatt av å bygge de rette assosiasjonene over tid, enn å få mange klikk eller likes på enkeltsaker. Kommunikasjonsfaget er bredt, og bransjen endres i takt med dette. Vi forventer dermed ikke at alle krav til for eksempel reklameuttak og innholdsproduksjon nødvendigvis leveres under samme tak, så det åpnes opp for at leverandøren kan ha underleverandører. Det vi derimot forventer, er at vi har ett fast team bestående av en rådgiver, en prosjektleder og et kreativt team, som er hovedansvarlig for jobbene vi bestiller, uansett kommunikasjonsutfordring. Det betyr at bestillinger av innholdsproduksjon, for eksempel gjennom artikler i betalte kanaler (natives), også skal vurderes konseptuelt og strategisk av dette teamet - sammen med oss - før produksjon iverksettes. på den måten kan vi ivareta merkevarene på tvers, og vi tror det er mest kostnadseffektivt for alle parter å ikke ha for mange kontaktpunkter. Kommunikasjonsutfordringene strekker seg i alt fra lovpålagt informasjonsplikt til salgsutløsende kommunikasjon for arrangementer og kulturtiltak. Det vil bli utlyst et eget anbud for rammeavtale for enklere grafiske jobber, trykksaker, gaveartikler m. m. Rammeavtalen vil inneholde arbeid med / Relevante oppdrag - Idébaserte kommunikasjonstiltak - Konseptutvikling og kampanjer - Innholdsproduksjon gjennom tekst, foto og video - Grafisk design, for eksempel utarbeidelse av visuell identitet, illustrasjoner og informasjonstiltak - Kampanjer og markedsføringstiltak med salgsutløsende hensikt, slik som større arrangement, konserter og øvrige kulturtiltak - Dokumentasjon og innholdsproduksjon basert på aktiviteter og arrangementer - Tiltak som skal skape engasjement, deltakelse og innbyggermedvirkning i utviklingsprosjekter i kommunen
Anbud id:
864423
  • Sted:
    Hamar
  • Registrert:
    Lørdag 6. Mai 2023