Event og opplevelse i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Konferanselokaler og -tjenester og hotellovernatting til Trondheimskonferansen om biologisk mangfold i Trondheim 8.–11. oktober 2019
Det forutsettes at konferansene holdes sentralt i Trondheim, at transport og gjennomføring kan ordnes på en grei måte for deltakere og for oss som arrangør, at konferanselokalene har god standard og tilstrekkelig kapasitet, og at konferansen kan settes opp og organiseres i tråd med kravene til slike internasjonale møter.
For å kunne gjennomføre konferansen vil vi trenge følgende konferanselokaler og -tjenester:
• Plenumssal for minst 450 deltagere (med podium, klasseromsoppsett og nødvendig av-utstyr)
• Grupperom for parallelle sesjoner under konferansen, med minst fem rom med plass til 50-100 deltagere (fortrinnsvis i klasseromsoppsett)
• Eget egnet rom for konferansesekretariat
• Minst seks møterom i nærhet til konferansesalen for diverse bruk, herunder for media, vip-deltakere og arbeidsgrupper (for 8–16 personer)
• nødvendige arealer for registrering, vrimling og mindre stands/utstillinger
• Kaffe, te og vann tilgjengelig for konferansedeltakere
• Lett bevertning for deltakere formiddag og ettermiddag
• Lunsjservering for deltakere (tidspunkt bør være mellom kl. 11. 30 og 14. 00)
• Egnet eget lokale for vip-middag første kveld
• Ett middagsarrangement på konferansehotellet (f. Eks. Stående buffet eller liknende) for anslagsvis 400 deltagere
• Trådløst nettverk tilgjengelig for arrangører og deltakere samt strømuttak for deltakerne i konferanseoppsettet for tilkobling av bærbare pc-er o. l.
• Tekniker til stede under konferansen for audiovisuell støtte (tidspunkt må av-klares, men vil trolig være mellom kl. 09. 00 og 18. 00)
Overnatting
Vi ønsker at konferansehotellet som velges har tilgjengelig rom for inntil 400 konferansedeltakere. Dette gjelder bl. a. vip-gjester, foredragsholdere og deltakere fra land som er berettiget til reisestøtte fra Norge.
Se vedlegg for ytterligere informasjon.
For å kunne gjennomføre konferansen vil vi trenge følgende konferanselokaler og -tjenester:
• Plenumssal for minst 450 deltagere (med podium, klasseromsoppsett og nødvendig av-utstyr)
• Grupperom for parallelle sesjoner under konferansen, med minst fem rom med plass til 50-100 deltagere (fortrinnsvis i klasseromsoppsett)
• Eget egnet rom for konferansesekretariat
• Minst seks møterom i nærhet til konferansesalen for diverse bruk, herunder for media, vip-deltakere og arbeidsgrupper (for 8–16 personer)
• nødvendige arealer for registrering, vrimling og mindre stands/utstillinger
• Kaffe, te og vann tilgjengelig for konferansedeltakere
• Lett bevertning for deltakere formiddag og ettermiddag
• Lunsjservering for deltakere (tidspunkt bør være mellom kl. 11. 30 og 14. 00)
• Egnet eget lokale for vip-middag første kveld
• Ett middagsarrangement på konferansehotellet (f. Eks. Stående buffet eller liknende) for anslagsvis 400 deltagere
• Trådløst nettverk tilgjengelig for arrangører og deltakere samt strømuttak for deltakerne i konferanseoppsettet for tilkobling av bærbare pc-er o. l.
• Tekniker til stede under konferansen for audiovisuell støtte (tidspunkt må av-klares, men vil trolig være mellom kl. 09. 00 og 18. 00)
Overnatting
Vi ønsker at konferansehotellet som velges har tilgjengelig rom for inntil 400 konferansedeltakere. Dette gjelder bl. a. vip-gjester, foredragsholdere og deltakere fra land som er berettiget til reisestøtte fra Norge.
Se vedlegg for ytterligere informasjon.
Anbud id:
530974
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Onsdag 20. Juni 2018
Er du interessert i dette oppdraget?