Alarm og sikkerhet i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Konkurranse for rammeavtale om arbeidstøy og verneutstyr til Sjøfartsdirektoratet
Som ledd i direktoratets fokus på sikkerhet og omdømmebygging, har direktoratets ledelse besluttet at våre ansatte som går på inspeksjoner eller som av andre grunner har behov for arbeidstøy og verneutstyr, skal ha en trygg og ensartet bekledning. Rammeavtalen om kjøp av arbeidstøy og verneutstyr skal gi mulighet for kjøp av kun et utvalgt produkt innenfor hver kategori av arbeidstøy. Det vil bli utarbeidet et internt uniformsreglement som skal ivareta dette etter inngåelse av rammeavtale med valgt leverandør.
Ved inngåelse av rammeavtalen planlegger direktoratet å gjøre en større engangsinvestering av produkter. Dette er beskrevet nærmere i kravspesifikasjonen. Deretter vil rammeavtalen benyttes til å dekke vårt løpende behov for kjøp av nytt arbeidsutstyr og verneutstyr. Det understrekes at direktoratet vil velge ett sett med arbeidstøy og avtaleleverandøren skal påse at det ikke bestilles andre enn de valgte produkter.
Rammeavtalen vil ha en varighet på tre år, med opsjon for Sjøfartsdirektoratet til forlengelse i ytterligere ett år.
En nærmere beskrivelse av hvilket arbeidstøy og verneutstyr som skal inngå i rammeavtalen fremgår av Sjøfartsdirektoratets kravspesifikasjon.
Vi har i tidligere år hatt følgende budsjett / forbruk på rammeavtale om verneutstyr og bekledning:
2012: 225 000, - / brukt hittil 144 000, -
2011: 256 000, - / brukt 167 000, -
2010: 252 000, - / brukt 255 000, -
Tidligere har kontrakten hovedsaklig omfattet kun kjeledresser og annet verneutstyr.
Ved inngåelse av ny rammeavtale planlegger direktoratet å gjøre en større engangsinvestering av flere produkter. Det er estimert at engangsinvesteringen vil overstige 500 000 kroner. Deretter vil rammeavtalen benyttes til å dekke vårt løpende behov for kjøp av nytt arbeidsutstyr og verneutstyrm, og uttaket på rammeavtalen vil således kunne variere fra år til år.
Ved inngåelse av rammeavtalen planlegger direktoratet å gjøre en større engangsinvestering av produkter. Dette er beskrevet nærmere i kravspesifikasjonen. Deretter vil rammeavtalen benyttes til å dekke vårt løpende behov for kjøp av nytt arbeidsutstyr og verneutstyr. Det understrekes at direktoratet vil velge ett sett med arbeidstøy og avtaleleverandøren skal påse at det ikke bestilles andre enn de valgte produkter.
Rammeavtalen vil ha en varighet på tre år, med opsjon for Sjøfartsdirektoratet til forlengelse i ytterligere ett år.
En nærmere beskrivelse av hvilket arbeidstøy og verneutstyr som skal inngå i rammeavtalen fremgår av Sjøfartsdirektoratets kravspesifikasjon.
Vi har i tidligere år hatt følgende budsjett / forbruk på rammeavtale om verneutstyr og bekledning:
2012: 225 000, - / brukt hittil 144 000, -
2011: 256 000, - / brukt 167 000, -
2010: 252 000, - / brukt 255 000, -
Tidligere har kontrakten hovedsaklig omfattet kun kjeledresser og annet verneutstyr.
Ved inngåelse av ny rammeavtale planlegger direktoratet å gjøre en større engangsinvestering av flere produkter. Det er estimert at engangsinvesteringen vil overstige 500 000 kroner. Deretter vil rammeavtalen benyttes til å dekke vårt løpende behov for kjøp av nytt arbeidsutstyr og verneutstyrm, og uttaket på rammeavtalen vil således kunne variere fra år til år.
Anbud id:
217914
-
Registrert:Onsdag 26. September 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Installering av 2veis heisalarmHei, Vi ønsker tilbud på installering av 2veis heisalarm i 2 heiser. Fra nyttår fungerer ikke lenger vår nåværende alarm pga utfasing av 2G. Ønsker å bli kontaktet for pristilbud på montering av nye...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Manuelle brannmeldereHei. Ønsker anbud på instalasjon av 2 manuelle brannmeldere. Brannmelderne skal installeres i nærheten av inngang i boenheten og næringslokale i 1etg. Grovt anslått 30 til 40 meter kabel. Alarmsentral...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-
-
Callinganlegg til 11 husstander i oppgangDet trengs nytt callinganlegg til oppgangen i sverdrups gate Oslo. Det er toltalt 11 enheter, 10 i oppgangen og et frittstående hus i bakgården.
-
Oslo
-
Torsdag 5. Desember 2024
-
-
Bytte porttelefonen i leilighetenJeg må bytte porttelefonen i leiligheten. Jeg har kjøpt en som kan installeres.
-
Oslo
-
Fredag 29. November 2024
-