IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester
Mattilsynet ønsker en hodeløs cms-plattform, som er godt etablert i markedet og der det er flere leverandører som tilbyr samme produkt. Og en bistandsavtale på å utvikle innhold på tilbudt plattform
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- #URL0# (primært for næringene)
- #URL1# (primært for forbrukere)
- #URL1##URL8# (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- #URL0# (primært for næringene)
- #URL1# (primært for forbrukere)
- #URL1##URL8# (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Anbud id:
657620
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 10. Juli 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud
-
Flytte websideØnsker hjelp til å flytte webside, har filene på Dropbox. De skal installeres på fastname web hotell
-
Oslo
-
Tirsdag 2. April 2024
-