IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Konkurranse med forhandling - anskaffelse av nytt kundebahndlingsssystem
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (dfØ) gjennomfører en konkurranse med forhandling med mål om å inngå avtale med én leverandør som skal dekke direktoratets behov for et kundeoppfølgingssystem.
Kundedialog og kommunikasjonen mellom dfØ og kundene skal være primærfokuset for anskaffelsen.
Generelt er hensikten med et kundeoppfølgingssystem å styrke relasjon til kunder gjennom arkivering og logging av dialog på alle plattformer mellom partene.
Dagens kundeoppfølgingssystem benyttes først og fremst for å yte støtte til brukere og kunder av dfØs tjenester. Systemet benyttes til å dokumentere henvendelser, fordele henvendelser til riktige ressurser, motta informasjon og dokumentasjon, og automatiserte rpa-tjenester.
Det skal leveres en standard programvareløsning som skal vedlikeholdes av leverandøren og driftes av dfØ (en on-premise løsning).
Kundedialog og kommunikasjonen mellom dfØ og kundene skal være primærfokuset for anskaffelsen.
Generelt er hensikten med et kundeoppfølgingssystem å styrke relasjon til kunder gjennom arkivering og logging av dialog på alle plattformer mellom partene.
Dagens kundeoppfølgingssystem benyttes først og fremst for å yte støtte til brukere og kunder av dfØs tjenester. Systemet benyttes til å dokumentere henvendelser, fordele henvendelser til riktige ressurser, motta informasjon og dokumentasjon, og automatiserte rpa-tjenester.
Det skal leveres en standard programvareløsning som skal vedlikeholdes av leverandøren og driftes av dfØ (en on-premise løsning).
Anbud id:
717380
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 29. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?