Alarm og sikkerhet, Utleie i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Konkurranse om vakttjeneste
Sivilombudsmannen ønsker med dette å knytte til seg en uniformert vakt til å bisitte vår resepsjon hver arbeidsdag i tidsrommet kl 08 til 16.
Sivilombudsmannen undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne. Sivilombudsmannen har om lag 50 ansatte. Det er relativt lite publikumskontakt ved kontoret, da klagesaksbehandlingen er skriftlig. Eventuelle besøk skal i utgangspunktet avtales på forhånd. Av beredskapshensyn er det imidlertid ønskelig å ha en uniformert vakt fra et vaktselskap til stede, som er tenkt å sitte i nærheten av vår resepsjons- og sentralbordmedarbeider i 6. Etasje, muligens på et eget kontor som vender ut mot resepsjonen.
Sivilombudsmannen benytter 5. Til 9. Etasje i Akersgata 8. Det er ikke vakt ved hovedinngangen til kontorbygget i 1. Etasje, og foreløpig ikke tilrettelagt for dette på bakkeplan. Det kan i avtaleperioden bli aktuelt å etablere et publikumsmottak ved hovedinngangen i 1. Etasje, og i så fall vil vakten ha tilhold der.
Det er opp til leverandøren å avgjøre om det skal tilbys én vakt eller et på forhånd fastsatt team som rullerer på vakttjenesten. Den eller de uniformerte vakten(e) som tilbys, skal ha de personlige egenskaper som er nødvendige for å utføre vakttjenesten. i tillegg skal vedkommende ha de offentlige godkjenninger, sertifikater o. l. Som er nødvendige for vakttjenesten. Sivilombudsmannen forbeholder seg retten til å kreve at vakter byttes ut, såfremt disse ikke anses egnet til å utføre vakttjenesten
Det er foreløpig ikke tenkt å legge resepsjons- eller andre kontorstøtteoppgaver til vekteren. Dette er imidlertid ønskelig å åpne for dette på sikt.
Anslått årlig kostnad er kr 600 000. Inkludert opsjoner tilsvarer dette et forventet omfang på kr 1 200 000.
Sivilombudsmannen undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne. Sivilombudsmannen har om lag 50 ansatte. Det er relativt lite publikumskontakt ved kontoret, da klagesaksbehandlingen er skriftlig. Eventuelle besøk skal i utgangspunktet avtales på forhånd. Av beredskapshensyn er det imidlertid ønskelig å ha en uniformert vakt fra et vaktselskap til stede, som er tenkt å sitte i nærheten av vår resepsjons- og sentralbordmedarbeider i 6. Etasje, muligens på et eget kontor som vender ut mot resepsjonen.
Sivilombudsmannen benytter 5. Til 9. Etasje i Akersgata 8. Det er ikke vakt ved hovedinngangen til kontorbygget i 1. Etasje, og foreløpig ikke tilrettelagt for dette på bakkeplan. Det kan i avtaleperioden bli aktuelt å etablere et publikumsmottak ved hovedinngangen i 1. Etasje, og i så fall vil vakten ha tilhold der.
Det er opp til leverandøren å avgjøre om det skal tilbys én vakt eller et på forhånd fastsatt team som rullerer på vakttjenesten. Den eller de uniformerte vakten(e) som tilbys, skal ha de personlige egenskaper som er nødvendige for å utføre vakttjenesten. i tillegg skal vedkommende ha de offentlige godkjenninger, sertifikater o. l. Som er nødvendige for vakttjenesten. Sivilombudsmannen forbeholder seg retten til å kreve at vakter byttes ut, såfremt disse ikke anses egnet til å utføre vakttjenesten
Det er foreløpig ikke tenkt å legge resepsjons- eller andre kontorstøtteoppgaver til vekteren. Dette er imidlertid ønskelig å åpne for dette på sikt.
Anslått årlig kostnad er kr 600 000. Inkludert opsjoner tilsvarer dette et forventet omfang på kr 1 200 000.
Anbud id:
214952
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 7. September 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Installering av 2veis heisalarmHei, Vi ønsker tilbud på installering av 2veis heisalarm i 2 heiser. Fra nyttår fungerer ikke lenger vår nåværende alarm pga utfasing av 2G. Ønsker å bli kontaktet for pristilbud på montering av nye...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Manuelle brannmeldereHei. Ønsker anbud på instalasjon av 2 manuelle brannmeldere. Brannmelderne skal installeres i nærheten av inngang i boenheten og næringslokale i 1etg. Grovt anslått 30 til 40 meter kabel. Alarmsentral...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-
-
Callinganlegg til 11 husstander i oppgangDet trengs nytt callinganlegg til oppgangen i sverdrups gate Oslo. Det er toltalt 11 enheter, 10 i oppgangen og et frittstående hus i bakgården.
-
Oslo
-
Torsdag 5. Desember 2024
-
-
Ønsker lokale for 50-årsfeiring med plass til rundt 30 gjester til 30 gjester50 årsfeiring. Ønsker et lokale til rundt 30 gjester. lØrdag 22. Mars 2025. Ønsker å stå for mat og drikke selv. Også vin. må ha godt utstyrt kjøkken.
-
Oslo
-
Mandag 2. Desember 2024
-
-
Bytte porttelefonen i leilighetenJeg må bytte porttelefonen i leiligheten. Jeg har kjøpt en som kan installeres.
-
Oslo
-
Fredag 29. November 2024
-