IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Konkurransegjennomførings- og kontraktsadministrasjonsverktøy for Trøndelag Fylkeskommune
Stfk, på vegne av Trøndelag Fylkeskommune, ønsker å inngå kontrakt med én leverandør på anskaffelse av konkurransegjennomførings- og kontraktsadministrasjonsverktøy. Tilsluttede kommuner og virksomheter omfattes ikke av denne avtalen.
Det skal anskaffes ett fullelektronisk saksbehandlingssystem i forbindelse med våre anskaffelsesprosesser. Verktøyene må kunne administreres av en administrator hos oppdragsgiver, gi skrivetilgang for en gruppe brukere og lesetilgang til en annen gruppe brukere.
Konkurransegjennomføringsverktøyet (kgv) skal gjøre det enkelt å følge regelverket i lov og forskrift om offentlige anskaffelser gjennom hele prosessen. Kontraktadministrasjonsverktøyet (kav) skal sikre en effektiv forvaltning av virksomhetens til enhver tid gjeldende kontraktsportefølje. Verktøyene skal være totalintegrert mot hverandre og skal integreres mot flere av våre eksisterende systemer via Biztalk og webservices. Det skal også være mulig å vise avtaleinformasjon til interne og eksterne brukere via en innsynsløsning. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold.
Avtalens Omfang:
Oppdragsgiver estimerer at det vil være behov for ca 2 administrator-/superbrukerlisenser og 10 brukerlisenser i første omgang. Oppdragsgiver antar at det kan bli flere i organisasjonen som kan ta dette i bruk etter hvert. Estimert antall brukere er ikke bindende for Oppdragsgiver.
nærmere beskrivelse av anskaffelsens se vedlegg: Kravspesifikasjon.
Det skal anskaffes ett fullelektronisk saksbehandlingssystem i forbindelse med våre anskaffelsesprosesser. Verktøyene må kunne administreres av en administrator hos oppdragsgiver, gi skrivetilgang for en gruppe brukere og lesetilgang til en annen gruppe brukere.
Konkurransegjennomføringsverktøyet (kgv) skal gjøre det enkelt å følge regelverket i lov og forskrift om offentlige anskaffelser gjennom hele prosessen. Kontraktadministrasjonsverktøyet (kav) skal sikre en effektiv forvaltning av virksomhetens til enhver tid gjeldende kontraktsportefølje. Verktøyene skal være totalintegrert mot hverandre og skal integreres mot flere av våre eksisterende systemer via Biztalk og webservices. Det skal også være mulig å vise avtaleinformasjon til interne og eksterne brukere via en innsynsløsning. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold.
Avtalens Omfang:
Oppdragsgiver estimerer at det vil være behov for ca 2 administrator-/superbrukerlisenser og 10 brukerlisenser i første omgang. Oppdragsgiver antar at det kan bli flere i organisasjonen som kan ta dette i bruk etter hvert. Estimert antall brukere er ikke bindende for Oppdragsgiver.
nærmere beskrivelse av anskaffelsens se vedlegg: Kravspesifikasjon.
Anbud id:
479514
-
Registrert:Tirsdag 1. August 2017
Er du interessert i dette oppdraget?