Anleggsgartner, Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Konkurransegrunnlag - Mindre vegtiltak
De anleggstiltak som omfattes av dette anbudet antas å ha en verdi på ca 8-10 mill. Kr. Pr. år. Beløpet er et estimat, og er ikke på noe vis forpliktende for Trondheim kommune i forhold til samlet tildeling av deloppdrag eller i forhold til den enkelte entreprenør.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
Anbud id:
596317
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Lørdag 13. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Varmekablene på baderomsgulvet fungerer ikkeVarmekablene på badet sluttet plutselig å fungere. når man skrur opp varmen lyser det rødt på displayet, men det er ingen varme i gulvet.
-
Trondheim
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Snørydding ved garasjen og trapper i Trolla 100 m2Snørydding i Trolla. Foran garasje og trapp
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Måking av privat innkjørselJeg trenger hjelp til måking av privat innkjørsel på Heimdal gjennom hele vinteren. Innkjørselen er ca. 50m2.
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Brøyting Olav Trondsons vegBer om tilbud på Snøbrøyting rundt garasje, oppstillingsplass, måking opp trapp fram til inngangsdør. Utføres daglig fra i dag 3. Januar til 10. Januar, Olav Trondsons veg
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Bytte dreneringCa 46 meter drenering rundt hus. Litt komplisert graving mellom hus og garasje. Lett tilkomst.
-
Trondheim
-
Fredag 27. Desember 2024
-