Anleggsgartner, Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Konkurransegrunnlag - Mindre vegtiltak
De anleggstiltak som omfattes av dette anbudet antas å ha en verdi på ca 8-10 mill. Kr. Pr. år. Beløpet er et estimat, og er ikke på noe vis forpliktende for Trondheim kommune i forhold til samlet tildeling av deloppdrag eller i forhold til den enkelte entreprenør.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
Anbud id:
596317
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Lørdag 13. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Bytte dimmerØnsker å bytte 1 stykk dimmer til led dimmer på kjøkkenet. Jeg har allerede kjøpt dimmeren.
-
Trondheim
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
15 tonns gravemaskin Trondheim (7580 Selbu) til Stavanger (4058 Tananger)Frakt av gravemaskin Kobelco sk 140 srlc - 7 (info fjernet)? Finnkode=(info fjernet)9
-
Sola
-
Tirsdag 11. Februar 2025
-
-
Bytte til ut gamle skrusikringer med evihetssikringer, det er 6 kurser + hovedsikring.Skapet er i en yttergang ved siden av inngangsdøren, trenger ikke noe å stå på. Ønsker pris.
-
Trondheim
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Rørfornying?Har brudd på kloakkrør rett utenfor husveggen. Det må graves opp og kanskje skifte en liten del av røret, men ellers satse på rørfornying. Det bør utføres raskt, og nå er det mildvær.
-
Trondheim
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Skifte avløpsrør utvendigHar fått avdekket skade på avløpsrør utvendig i min bolig i Trondheim. Det må graves opp inntil husveggen der både inntak av vann og inntak av hovedkabel for strøm er. så må den delen av røret som er...
-
Trondheim
-
Mandag 10. Februar 2025
-