Arkitekt, Prosjektleder i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

1247 Siste år
286 Siste 3 mnd
92 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Konsulent/arkitekt- og byggeledertjenester

Registrert Dato: Torsdag 16. Desember 2010

Norsk Folkemuseum ønsker å inngå rammeavtale for konsulent/arkitekt- og byggeledertjenester i forbindelse med vedlikehold og istandsettelse av antikvariske bygninger og ordinære driftsbygninger samt tjenester i forbindelse med mindre nybygg og ombygginger. Dette stiller krav til sikkerhet overfor publikum, brannsikkerhet og spesielle hensyn i forhold til arbeid med antikvariske bygninger.

o Rådgivervirksomhet ifbm. vedlikehold og utbedring på antikvariske bygninger og driftsbygninger

o Prosjekt- og byggeledelse

o Bistand ved innkjøp/anbudskonkurranser

o Utarbeidelse av arbeidsbeskrivelser, arbeidstegninger og anvisninger

o Utarbeidelse av anbudsmateriale

o Kontrahering (avklaringer og kontraktsforhandling)

o Oppfølging av byggearbeider på stedet

o Oppfølging av SHA / HMS ifbm. prosjektene

o Lede og referere byggemøter

o Sluttbefaring med dokumentasjon (overtakelsesprotokoll)

o Bistand og saksbehandling i forbindelse med eventuelle søknadspliktige tiltak; bistand med ansvarsbelegning av Søk og Pro-funksjon

o Stå som ansvarlig søker for søknadspliktige arbeider Rammeavtalen har en varighet på 2+1+1 år.

Norsk Folkemuseum er landets største kulturhistoriske museum med store samlinger fra by- og bygdemiljø. Museet ligger på Bygdøy i Oslo og har både friluftsmuseum og store innendørs utstillinger. Norsk Folkemuseums Friluftsmuseum har et areal på ca. 140 dekar og rommer 155 antikvariske bygninger fra ulike distrikter i Norge.

For mer info se: *** Linken er fjernet ***

Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell portalen, *** Linken er fjernet *** innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell etter tilbudsfristens utløp.) Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf: 21 01 88 60 eller på e-post til: support@mercell.com. Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f.eks. minimum 1 time før tilbudsfristens utløp.

Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet. Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering. Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisk signatur kan dere skaffe på *** Linken er fjernet *** *** Linken er fjernet *** eller *** Linken er fjernet *** Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.


For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. *** Linken er fjernet *** Følg deretter instruksjoner på nettsiden.