Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kontaktsenterløsning for kundesenteret
Kontaktsenterløsningen må kunne levere et samkjørt system for håndtering av telefoni og skriftlige henvendelser i form av epost, chat, chatbot (ai-teknologi) og sosialemedier/kanaler på et nivå som kundene forventer av et kontaktsenter i dag.
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
Anbud id:
669551
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 14. September 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Energirådgivning for borettslag og sameierGjennomføre enØk kartlegging og energirådgining i. h. t. Kravene satt opp av Enova og Oslo kommune. Spesifiseringer av omfang er listet opp her under "hvem kan man engasjere til å gjennomføre kartlegg...
-
Oslo
-
Mandag 29. April 2024
-
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-
-
Handyman til stor eiendomVi har stort hus og stor eiendom og trenger hjelp med masse vedlikeholdsarbeid fram til sommeren; murpuss, maling, steinlegging, snekkerjobber, fasadevask, reparasjoner ute og inne. Ideelt for 2...
-
Oslo
-
Onsdag 10. April 2024
-