IT/Web og Support, Prosjektleder i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

2367 Siste år
1657 Siste 3 mnd
164 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Kontaktsenterløsning for kundesenteret

Registrert Dato: Mandag 14. September 2020

Kontaktsenterløsningen må kunne levere et samkjørt system for håndtering av telefoni og skriftlige henvendelser i form av epost, chat, chatbot (AI-teknologi) og sosialemedier/kanaler på et nivå som kundene forventer av et kontaktsenter i dag.
- Løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
-  En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig. 
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul. 
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i IVR. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2.linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av KTI i alle kanaler
- Må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?


Er du interessert i slike oppdrag? Registrer Din Bedrift