Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kontaktsenterløsning for kundesenteret
Kontaktsenterløsningen må kunne levere et samkjørt system for håndtering av telefoni og skriftlige henvendelser i form av epost, chat, chatbot (ai-teknologi) og sosialemedier/kanaler på et nivå som kundene forventer av et kontaktsenter i dag.
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
Anbud id:
669551
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 14. September 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-
-
Handyman til stor eiendomVi har stort hus og stor eiendom og trenger hjelp med masse vedlikeholdsarbeid fram til sommeren; murpuss, maling, steinlegging, snekkerjobber, fasadevask, reparasjoner ute og inne. Ideelt for 2...
-
Oslo
-
Onsdag 10. April 2024
-
-
UTF tømrer for utført byggearbeidTrenger utf tømrer for byggearbeidene som er utført. 2 mannsbolig i Oslo. Alle samsvarserklæringer/dokumentasjoner er på plass. Trenger bare utf tømrer. Sjekk saksinnsyn på Radarveien
-
Oslo
-
Tirsdag 13. Februar 2024
-
-
Flytte websideØnsker hjelp til å flytte webside, har filene på Dropbox. De skal installeres på fastname web hotell
-
Oslo
-
Tirsdag 2. April 2024
-