IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kontaktsenterløsning
Denne anskaffelsen skal dekke SPKs behov for kontaktsenterløsning for kontakt med våre kunder og medlemmer via telefoni, e-post, chat og sosiale medier. i anskaffelsen inngår kjøp/tilgang til system/løsning, samt relaterte tilleggsprodukter og tjenester. Kontaktsenterløsningen skal være skybasert.
Det er viktig for spk at løsningen er fleksibel, innovativ og i kontinuerlig utvikling. spk ønsker en løsning som ikke bare tilfredsstiller dagens behov, men også fremtidens. løsningen må oppleves brukervennlig, oversiktlig og som et moderne og godt verktøy for brukerne. i tillegg må ledernes behov for kontroll og sanntidsinformasjon ivaretas gjennom et enkelt og oversiktlige administrasjons- og ledelsesverktøy.
Det er viktig for spk at løsningen er fleksibel, innovativ og i kontinuerlig utvikling. spk ønsker en løsning som ikke bare tilfredsstiller dagens behov, men også fremtidens. løsningen må oppleves brukervennlig, oversiktlig og som et moderne og godt verktøy for brukerne. i tillegg må ledernes behov for kontroll og sanntidsinformasjon ivaretas gjennom et enkelt og oversiktlige administrasjons- og ledelsesverktøy.
Anbud id:
689367
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Lørdag 26. Desember 2020
Er du interessert i dette oppdraget?