Kontor, konferanse, venterom og institusjonsmøbler
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontor, konferanse, venterom og institusjonsmøbler
Oppdragsgiver ønsker tilbud på leveranse av kontor-, konferanse-, venteroms- og institusjonsmøbler til helseforetakene i Helse Vest, Sjukehusapoteka Vest hf, Helse Vest ikt samt Nasjonal ikt hf. Volum: Helse Vest har en svært varierende bygningsmasse både når det gjelder størrelse, utforming og alder. Oppdragsgiver har derfor behov for en stor sortimentsbredde hos Leverandøren som blir tildelt kontrakt Variasjonen i bygningsmasse gjør også at det er svært utfordrende å fastslå antall enheter som vil bli kjøpt og hvilke produkter som vil bli kjøpt. Estimerte årsvolum i Del 2 – vedlegg 1 – Prisskjema kan derfor ikke anses bindende for Oppdragsgiver da det vil være store variasjoner mellom behovet i lokalene som skal møbleres/ominnredes. Del 2 – Vedlegg 1 – Prisskjema inneholder kontormøbler og møbler til møterom/konferanserom. Oppdragsgiver har ikke klart å fastsette et standardsortiment vedrørende møbler til venterom og institusjonsmøbler. Dette skyldes at disse møblene må tilpasses lokalet de skal tilhøre, samtidig som lokalenes størrelse varierer i stor grad. Det vil derfor ikke være mulig å fastslå et sortiment som det vil bli kjøpt regelmessig. møbler til venterom og institusjonsmøbler forventes å utgjøre en mindre andel av totalvolumet. Hvor mye som vil bli kjøpt av det enkelte helseforetak vil variere fra år til år. Erfaringsmessig fordeler volumet seg slik: Helse Bergen 40-50 %, Helse Stavanger hf 20-30 %, Helse førde 10-15 %, Helse Fonna 10-15 %. Basert på statistikk fra tidligere år har anskaffelsen en beregnet verdi på mellom 15 og 25 millioner kroner pr år. Volumet inkluderer prosjektkjøp ved møblering av nybygg etc samt at samtlige hf tiltrer avtalen jf punkt 1. 8. Med prosjektkjøp menes enkeltbestillinger over kr 250 000 eks mva. Prosjektkjøp antas å utgjøre omkring 15-20 % av årsvolumet. Dette vil imidlertid variere fra år til år. Konsulentbistand: Ved ombygging/ominnredning av Oppdragsgivers lokaler, eller ved utskiftning av deler av møblementet i et lokale vil oppdragsgiver tidvis ha behov for at Tilbyderen kan tilby tjenester knyttet til utarbeidelse av møbleringsplan mm for å hjelpe Oppdragsgiver til å utnytte sine lokaler på en effektiv, og forsvarlig måte. Leveringssteder: Oppdragsgiver har lokaler på svært mange ulike steder i Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane. Det forventes at majoriteten av kjøpene vil bli gjort av institusjonene oppgitt i Del 2 – Vedlegg 3 Leveringssteder.
Anbud id:
365015
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 26. Juni 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Kranbil HaslumHei. Trenger kranbil til løft opp på tak 4 Etg bygg. Skal legge membran på blokker i Burudveien Haslum. Trolig April. 5 turer. Ca 40 løft totalt.
-
Bærum
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Vaske ved overtakelse av leilighetVi har en 53cm2 leiliget som må vaskes ned før en overtakelse. Leiligheten har stue, bad og soverom. i tillegg har vi veranda hvor døren er glass. Glasset + andre vinduer må også vaskes. må gjøres se...
-
Tromsø
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Bytte av vinduer, 8 stykkBytte og ny listing av 8 stykk vinduer. 2. Etg: 3 vinduer, a 100 x 100 og 2 vinduer a 100 x 120. 1. Etg: 2 vinduer, a 115 x 145 og 1 vindu a 115 x 120
-
Sola
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Frakte 8 spisestuestoler fra Bergensområdet til TrondheimJeg skulle gjerne fått fraktet 8 stiler fra 5914 Isdalstø til 7035 Trondheim. Solene er gamle spisestuestoler og i teak. Stolene kan hentes med en gang. De kan stables - men det vet kanskje dere best...
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Frakt stallinnredning fra Skien til Øygarden (Hordaland)Elementer til bokser for hest. Består av 4 faste sidevegger (høyde 219 cm og bredde 240) og fronter med skyvedører (høyde 219 cm og bredde 180 cm). følger også 3 stallvindu gitter 100x120. Transport f...
-
Øygarden
-
Fredag 3. Januar 2025
-