Kontroll og service på medisinsk utstyr
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontroll og service på medisinsk utstyr
Rammeavtalen omfatter kontroll og service på medisinsk utstyr. Med medisinsk utstyr menes her:
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
Anbud id:
715868
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 24. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakte 2 seter sofa fra Moss til Romsås-OsloSofaen er hvit og må ikke bli skitten 2 m bred bæres i trapper
-
Moss
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Befaring og prisoverslag for veiarbeid på MelhusPå vegne av Øran veglag på Melhus. Ønsker befaring med påfølgende prisoverslag for korrigering av vei etter sig i fylling (ca. 100 m), oppretting/resetting av stolper til autovern og montering av aut...
-
Melhus
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Oppheng av TV (75´´´The Frame) og div bilder på veggVi flytter inn i ny leilighet, og ønsker hjelp til å henge opp tv og bilder trygt på vegg.
-
Bærum
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Nøkler til leilighet i Hjetlands bakkane3 nøkler til mitt husvære som er leilighet 42 i hjetlands bakkane.
-
Høyanger
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Legge 60m2 parkett i leilighetJeg skal legge nytt gulv i leiligheten min. 2 soverom, stue, spisestue og kjøkken. Ønsker jobben utført i midten av mars.
-
Oslo
-
Lørdag 8. Februar 2025
-