Catering i Nordland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Nordland
Avsluttet
Kvalifisering av serveringssteder for bruk av Vefsn Kommune
Vefsn Kommune har til hensikt å benytte seg av en dynamisk innkjøpsordning (dps) løsning for kvalifisering av serveringssteder som kommunen benytter seg at.
Leverandører må kvalifisere seg i dps før kommunen kan benytte seg av leverandøren. Kvalifiseringen vil være gjeldende så lenge ordningen er aktiv. Hensikten er å forsikre seg om at de leverandørene som benyttes har bestått kommunens kvalifikasjonskrav de gangene kommunen har sosiale arrangement, kurs og seminarer på serveringssteder. Dette kan eksempelvis være lunsjer og middager ved høytider eller avslutninger for ansatte, eller kurs/seminarer hvor kommunen er arrangør.
Ordningen funker slik:
i en dynamisk innkjøpsordning er all kommunikasjon elektronisk, både når ordningen etableres og vedgjennomføring av anskaffelsene. i dette tilfellet skal det ikke gjennomføres anskaffelser i dps´en, men leverandører som kvalifiserer seg vil få mulighet til å ha kommunen som kunde ved sosiale arrangement, kurs eller seminarer.
Alle søknader behandles og alle leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene blir tatt opp i ordningen. Det er ikke noen begrensning på antall leverandører.
Nye leverandører kan når som helst søke om å bli tatt opp. Alle ny kvalifiserte leverandører vil være med i ordningen, fra den datoen de er kvalifisert.
Som en del av kvalifikasjonkravene benyttes det eBevis. EBevis gir oppdragsgiver en enkel tilgang på nødvendige dokumentasjoner fra leverandør. Der i blant skatte- og mva-attest, firmaattest og regnskap fra siste 3 år. EBevis er også med på å sikre lik praksis i hver sak, og gir en umiddelbar tilgang til dokumentasjon, direkte fra kilden. Det kan leses mer om eBevis på følgende link: (info fjernet)? Gclid=EAIaIQobChMIxLipjoCs6gIVid4YCh15WQbAEAAYASAAEgIh__D_BwE
Leverandører må kvalifisere seg i dps før kommunen kan benytte seg av leverandøren. Kvalifiseringen vil være gjeldende så lenge ordningen er aktiv. Hensikten er å forsikre seg om at de leverandørene som benyttes har bestått kommunens kvalifikasjonskrav de gangene kommunen har sosiale arrangement, kurs og seminarer på serveringssteder. Dette kan eksempelvis være lunsjer og middager ved høytider eller avslutninger for ansatte, eller kurs/seminarer hvor kommunen er arrangør.
Ordningen funker slik:
i en dynamisk innkjøpsordning er all kommunikasjon elektronisk, både når ordningen etableres og vedgjennomføring av anskaffelsene. i dette tilfellet skal det ikke gjennomføres anskaffelser i dps´en, men leverandører som kvalifiserer seg vil få mulighet til å ha kommunen som kunde ved sosiale arrangement, kurs eller seminarer.
Alle søknader behandles og alle leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene blir tatt opp i ordningen. Det er ikke noen begrensning på antall leverandører.
Nye leverandører kan når som helst søke om å bli tatt opp. Alle ny kvalifiserte leverandører vil være med i ordningen, fra den datoen de er kvalifisert.
Som en del av kvalifikasjonkravene benyttes det eBevis. EBevis gir oppdragsgiver en enkel tilgang på nødvendige dokumentasjoner fra leverandør. Der i blant skatte- og mva-attest, firmaattest og regnskap fra siste 3 år. EBevis er også med på å sikre lik praksis i hver sak, og gir en umiddelbar tilgang til dokumentasjon, direkte fra kilden. Det kan leses mer om eBevis på følgende link: (info fjernet)? Gclid=EAIaIQobChMIxLipjoCs6gIVid4YCh15WQbAEAAYASAAEgIh__D_BwE
Anbud id:
656500
-
Sted:Vefsn
-
Registrert:Mandag 6. Juli 2020
Er du interessert i dette oppdraget?