IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Løsning for ERP, HR og arbeidstidsplanlegging - Markedsdialog
Trondheim kommune er i en konseptfase som skal komme med anbefalinger for en mulig anskaffelse av nytt erp system i 2025. Anskaffelsen skal helt eller delvis erstatte dagens løsninger innen: økonomi, regnskap, innkjøp (Unit4 erp)hr og lønn (Visma Multi)arbeidstidsplanlegging (Visma Gat) Trondheim kommune ønsker å vite mer om hva som finnes i markedet, hva som er nytt og hva som kommer, og hvordan kommunens behov for fremtidig systemstøtte innen erp kan anskaffes og dekkes på best mulig måte. Svarskjema og ytterligere behovsbeskrivelse publiseres 18. April som Tilleggsinformasjon i Mercellportalen (se fanen Kommunikasjon). Alle leverandører som har markert seg som interessert i Mercellportalen vil få varsel om (info fjernet) oppfordrer alle leverandører som kan levere hele eller deler av en slik løsning, eller som kan ha relevante innspill og anbefalinger, til å gi tilbakemelding på markedsundersøkelsen. TilbakemeldingTilbakemelding gis ved å fylle ut svarskjema og sende oss via kommunikasjonsfanen innen 02. Mai 2024. Tilbakemeldinger mottatt etter kan ikke påregnes hensyntatt i det videre arbeidet. Etter at besvarelsene er mottatt og behandlet, kan det bli aktuelt å invitere noen relevante aktører til 1: 1-møter for noen ytterligere avklaringer, fortrinnsvis i uke 21.
Anbud id:
927901
-
Registrert:Tirsdag 9. April 2024
Er du interessert i dette oppdraget?