Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Leie av elektroniske medisindispensere - Med delkontrakter i Innlandet

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Innlandet
Avsluttet

Leie av elektroniske medisindispensere - Med delkontrakter

Regionalt innkjøp i Glåmdal (riig) ønsker å inngå en rammeavtale for 2 år. Deretter vil vi foreta en ny vurdering av markedet. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Leverandør:
Evondos as
Gaustadalléen 21
0349 Oslo
Produktnavn:
Evondos E300
Kostnader:
Vi har fått tilbud fra Evondos på leiepriser. Vi satser på et volum på mellom 31-51 dispensere for denne kontraktsperioden. Anslått kontraktsverdi for 2 år vil ligge mellom nok 1. 250. 000 - 2. 000. 000 (info fjernet).
Begrunnelse for leverandørvalg:
Vi ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vår kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- riig ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Vi ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Vi ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
450794
  • Sted:
    Kongsvinger, Sør-Odal Eidskog, Grue, Åsnes  Vis alle
  • Registrert:
    Fredag 3. Februar 2017

Lignende oppdrag i Innlandet

6 anbud