Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Catering i Trøndelag

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet

Leveranse av matvarer - rammeavtale Innherred Innkjøp

Innherred Innkjøp inviterer på vegne av kommunene til konkurranse på to-årig rammeavtale med en opsjon på 1 + 1 år for leveranse av kolonialvarer, meieriprodukter, bakevarer, ferskt kjøtt og kjøttprodukter, og fersk frukt og grønt. Kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet og for disse avtalene er Levanger, Verdal, Steinkjer, Inderøy og Snåsa. OppdragsgiverInnherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp. Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene. Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene. i denne anskaffelsen representerer vi alle de 5 kommunene i innkjøpssamarbeidet. Oppdragsgivers kontaktperson er: Elin Mathisen sætherEventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktø#URL0# skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder anbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson. Anskaffelsens formålDenne rammeavtalen har som formål å sikre at oppdragsgiver iht. Gjeldende lover og forskrifter oppnår et kostnadseffektivt og rasjonelt innkjøp av matvarer. Avtalen skal kunne benyttes av alle enheter, både de som går under storhusholdninger (som blant annet sentralkjøkken og helseinstitusjoner) med behov for grossistforpakninger, og småhusholdninger (som blant annet skole/sfo, barnehage) med behov for forbrukerpakninger. Rammeavtalen(e) gjelder for de varer som fremgår av prisskjema og kravspesifikasjon, samt nært beslektede produkter. Anskaffelsens omfang, verdi og varighetAvtalen skal dekke behovet for levering av matvarer til alle virksomheter og kommunale foretak i de 5 kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet. Gruppe 3 Bakevarer gjelder kun for kommunene Levanger og Verdal. Verdi av tilsvarende kjøp for alle gruppene i 2021 var totalt ca. 25 mill. Kr. Eks. Mva. GruppeVerdi av tilsvarende kjøp 2021 (ca.)1. Kolonialvarer13 000 000, -2. Meieriprodukter 7 000 000, -3. Bakevarer 400 000, -4. Kjøtt og kjøttprodukter 2 000 000, -5. Frukt og grønt 3 000 000, -Det oppgitte volumet er basert på statistikk fra oppdragsgivers nåværende avtaleleverandører og oppdragsgivers regnskapstall, og er omtrentlige verdier. Antatt årlig verdi for rammeavtalen er kun av informativ verdi og skal ikke medføre noen forpliktelser for kommunene eller rettigheter for leverandør. For gruppe 4 er volumet meget usikkert, da oppdragsgiver ikke har gjennomført tilsvarende konkurranse tidligere. Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1 + 1 år, til sammen maksimal varighet på 4 år. Oppstart av ny(e) rammeavtaler er planlagt til #URL1# 2022. Kommunene er i stadig endring og utvikling, noe som kan medføre endringer i behov for varer og tjenester i denne rammeavtalen. Leverandør må derfor være innstilt på at rammeavtalen er dynamisk og kan endre seg i takt med denne utviklingen i avtaleperioden. For nærmere informasjon viser vi til generell kravspesifikasjon, samt kravspesifikasjoner knyttet til hver gruppe. Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjonerLeverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem. Dette kan dokumenteres gjennom enten/eller: a. Gyldig sertifikat/registrering på kvalitetssikringssystem iht. Kravene i ISO9001b. Redegjørelse for bedriftens kvalitetssikringssystem med overordnede kvalitetsmål og prosedyrer

Anbud id:
781160
  • Sted:
    Inderøy
  • Registrert:
    Tirsdag 1. Februar 2022