Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Avtale om levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet, dvs. Hovedkontoret i Bergen og alle regioner med under liggende kontorer.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Anbud id:
632603
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 5. Mars 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Prisforespørsel for ferdigplen på 100 m2Trenger ferdig plen på 100 m2, hvilken pris kan vi få på det.
-
Strand
-
Søndag 12. Mai 2024
-
-
Polering av båtVi ønsker pris på polering av båt. båten ligger på vannet, så det er kun fra fenderlist og opp. båten ligger på Grilstad Marina.
-
Stjørdal
-
Søndag 12. Mai 2024
-
-
Reprasjon av utvendig tak 100m2 og lufting utvendig panelFikk vannlekkasje og skaderapport viser at det er for lite lufting i utvendig tak og vegger.
-
Nord-Aurdal
-
Søndag 12. Mai 2024
-
-
Bryne - OsloTransport av 4 stk felger m dekk Fra 4344 Bryne til 0470 Oslo 275/45 z R20 110W sommerdekk på felg
-
Oslo
-
Lørdag 11. Mai 2024
-
-
Bygge resepsjonBygge en resepsjon med spiler som er 130 cm lang og 110 cm høy og være litt lengre på den ene av sidene, venstre side når man står bak. Resepsjonen skal brukes i en skjønnhetsklinikk og bak må det væ...
-
Oslo
-
Søndag 12. Mai 2024
-