Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet
Fiskeridirektoratet skal inngå avtale om levering av kontormøbler for etaten, dvs. Hovedkontoret i Bergen og alle regioner med under liggende kontorer.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Anbud id:
610806
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Mandag 30. September 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Rehabilitering av badFornying av bad i bygårdsleilighet. Ønsker totalpris. må kunne levere tilfredsstillende dokumentasjon og ha referanser
-
Bergen
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Male hus innvendigMale hus innvendig. Det kommer til å være tomt. Takk og vegger 2 etg Et dødsbo som skal selges. Noe tre og noe strie.
-
Lier
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Toalett - fullstendig rehabiliteringGammelt toalett, 110 cm dypt, 96 cm bredt. Ønsker nye fliser, vegghengt toalett og nye vask
-
Oslo
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Pusse opp eller erstatte plassbygd skapGamle dører og skuffer. Tilpassing og oppussing, evt. Erstatning med nytt plassbygd skap
-
Oslo
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Toalett og rør/avløp- Toalett tanken lager lyd når den fyller seg opp med vann. - Det kommer klukke lyd fra avløpet i gulvet vaskerommet, når vaskekum i kjøkkenet tømmes.
-
Stavanger
-
Lørdag 27. April 2024
-