Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Avtale om levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet, dvs. Hovedkontoret i Bergen og alle regioner med under liggende kontorer.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Anbud id:
632603
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 5. Mars 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Montering av takskinne/spotter i taketMontere spotter/skinne i taket til stikkontakt.
-
Sandnes
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Skifte gamle støpejern sluk / Pigges gulv rundt til å skifte ?Hei, jeg er en gamle vaskerom med betong gulv med en gamle støpejern sluk som jeg vil gjerne oppgradere skifte, jeg fikk vite at det må pigges rundt for å skifte/bytte til ny for å koble til avløpet...
-
Drammen
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Vask av kjøkken og badLite kjøkken og bad ønskes vasket. Innvendig og utvendig vask av skuffer, skap, kjøleskap og ovn. Vegger, skap og dusj hjørne på bad
-
Ålesund
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Oppsett av utendørs stikkontakter og garasjestikkontaktSette opp to stikk ute og 1 i garasje.
-
Moss
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Frakt av masasjebad fra Stockholm til Stavanger.Størrelse og vekt : 229 x 229 x99 og 430kg Fleksibel mht leveranse
-
Stavanger
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Vask av vinduVask av vindu utvendig 3 vindu normal størrelse, 4 store vinduer, 4 små vinduer, 2 terassedører
-
Øygarden
-
Torsdag 21. November 2024
-