IT/Web og Support i Østfold
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Markedsdialog - anskaffelse av ERP system
Kommunene Fredrikstad og Hvaler (heretter kalt oppdragsgiver) skal anskaffe nytt Enterprise Resource Planning (erp) system. Behovene denne anskaffelsen skal dekke er regnskap, budsjett, lønn, faktura og personal- og lønnsnær hr. Oppdragsgiver bruker i dag Visma Enterprise. Oppdragsgiver ønsker moderne, effektive, og intuitive løsninger som dekker dagens behov og fremtidens utvikling. Dagens løsning er primært lokalt installert (on-premise). Det er ønskelig med moderne, effektive, sikre og brukervennlige løsninger til oppdragsgivers daglige drift. En ny erp-løsning vi bli ansett som et kjernesystem som skal støtte oppdragsgivers nåværende og fremtidige kjerneprosesser og digitaliseringsarbeid. Formålet med en markedsdialog og møter med leverandører er å få innspill på hva dere leverandører mener det er viktig at vi tar hensyn til i anskaffelsen. Som en del av dette ønsker vi tilbakemeldinger og innspill til både teknisk løsning og anskaffelsesprosessen. Vi ønsker en besvarelse på spørsmålene i vedlegget "invitasjon til markedsdialog - erp" i forkant av møtet innsendt gjennom Mercell. Spørsmålene og innsendte svar vil danne grunnlaget for møter med leverandører. Frist for innsendelse av svar og påmelding er 20. Januar 2025. Se vedlegget "Invitasjon til markedsdialog - erp" m/vedlegg i Mercell.
-
Registrert:Tirsdag 24. Desember 2024