IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Markedsdialog - Rammeavtale på Brukerundersøkelser 2021
Trondheim kommune benytter brukerundersøkelser for å innhente informasjon om fornøydhetsgrad blant sine innbyggere.
Det er ønskelig å se på nye løsninger for å sikre at vi når ut til et variert, representativt utvalg av byens innbyggere.
Denne markedsundersøkelsen er det første trinnet i anskaffelsesprosessen, og vil bli brukt som planleggingsgrunnlag inn mot en konkurranse for rammeavtale på brukerundersøkelser. Rammeavtalen er tenkt gjeldende for perioden 1. 1. 2021 til 31. 12. 2022, med opsjon for ytterligere 1+1 år.
Brukerundersøkelser har vært gjennomført i Trondheim bydrift innenfor tekniske tjenester helt tilbake i 1994. Hensikten har vært å få tilbakemelding fra byens innbyggerne om hvordan de oppfatter tjenestetilbudet, og hvordan de synes Trondheim bydrift utfører sine oppgaver.
tk ønsker innspill fra leverandørmarkedet med tanke på mulige løsninger for gjennomføring av undersøkelsene som skal omfattes av avtalen. Da spesielt med tanke på digitale løsninger, og hvordan vi best når ut til representative grupper.
Med bakgrunn i dette legges det opp til dialog via en til en-møter i Google Meet på 1 time per leverandør.
tk forbeholder seg retten til å avholde dialogmøter med et utvalg av leverandører hvis invitasjonen skulle få stor interesse.
Merk at denne markedsdialogen ikke er å anse som en del av den forestående anskaffelsesprosessen og heller ikke er direkte regulert i anskaffelsesregelverket. Endelige beslutninger og valg i forhold til anskaffelsen og anskaffelsesprosessen er ikke tatt på nåværende tidspunkt. Markedsdialogen vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim bydrift i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Frist for å melde interesse er mandag 12. 10. 2020. Kl 12: 00.
Gjennomføring av markedsdialog er planlagt gjennomført fredag 16. 10. 2020.
Se forøvrig "Vedlegg 1 - Spørsmål til leverandører - markedsdialog"
Det er ønskelig å se på nye løsninger for å sikre at vi når ut til et variert, representativt utvalg av byens innbyggere.
Denne markedsundersøkelsen er det første trinnet i anskaffelsesprosessen, og vil bli brukt som planleggingsgrunnlag inn mot en konkurranse for rammeavtale på brukerundersøkelser. Rammeavtalen er tenkt gjeldende for perioden 1. 1. 2021 til 31. 12. 2022, med opsjon for ytterligere 1+1 år.
Brukerundersøkelser har vært gjennomført i Trondheim bydrift innenfor tekniske tjenester helt tilbake i 1994. Hensikten har vært å få tilbakemelding fra byens innbyggerne om hvordan de oppfatter tjenestetilbudet, og hvordan de synes Trondheim bydrift utfører sine oppgaver.
tk ønsker innspill fra leverandørmarkedet med tanke på mulige løsninger for gjennomføring av undersøkelsene som skal omfattes av avtalen. Da spesielt med tanke på digitale løsninger, og hvordan vi best når ut til representative grupper.
Med bakgrunn i dette legges det opp til dialog via en til en-møter i Google Meet på 1 time per leverandør.
tk forbeholder seg retten til å avholde dialogmøter med et utvalg av leverandører hvis invitasjonen skulle få stor interesse.
Merk at denne markedsdialogen ikke er å anse som en del av den forestående anskaffelsesprosessen og heller ikke er direkte regulert i anskaffelsesregelverket. Endelige beslutninger og valg i forhold til anskaffelsen og anskaffelsesprosessen er ikke tatt på nåværende tidspunkt. Markedsdialogen vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim bydrift i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Frist for å melde interesse er mandag 12. 10. 2020. Kl 12: 00.
Gjennomføring av markedsdialog er planlagt gjennomført fredag 16. 10. 2020.
Se forøvrig "Vedlegg 1 - Spørsmål til leverandører - markedsdialog"
Anbud id:
674048
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Tirsdag 6. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?