Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon
Spk tilbyr boliglån til medlemmene av vår pensjonskasse. Etterspørselen etter dette produktet varierer over tid basert på parametere som rentenivå etc. For å bedre håndtere variasjon i vår oppgavemengde vurderer vi å etablere samarbeid med en ekstern leverandør for bistand til låneadministrasjon. Leverandøren vil bistå spk med håndtering av lånesøknader ved endringer i volum for å sikre tilstrekkelig kapasitet slik at søknadene blir behandlet innenfor våre målkrav. Grovt volumanslag er ca 1 000 til 5 000 saker pr år.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
Anbud id:
578191
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 11. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Oppsett av kameraerFøring av kabler, oppsett av kamerakonsoll. Mulig oppsett av internett kabler. Samtidig.
-
Oslo
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Montering av integrert kjøl-frysJeg trenger hjelp med å få ordentlig på plass et integrert kombiskap (kjøl og frys, 177x54. 5 cm). Det viste seg i første omgang at den gamle kjøkkeninnredningens opplegg ikke passet helt til det nye...
-
Oslo
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Omtrekking av recleaner stolerJeg ønsker å få trukket om to recleaner stoler. Ønsket stoff er Godvik, farve 34. Jeg bor i Camilla Colletts vei 13B i Oslo, og stolene kan hentes der. Mvh Maiken Reehorst
-
Oslo
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Frakt av to stålbjelkerFrakt av to stålbjelker som er 240 cm lang og veier ca 70 kg per stk. Fra Kalbakken til bøler.
-
Oslo
-
Torsdag 9. Januar 2025
-