Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon
Spk tilbyr boliglån til medlemmene av vår pensjonskasse. Etterspørselen etter dette produktet varierer over tid basert på parametere som rentenivå etc. For å bedre håndtere variasjon i vår oppgavemengde vurderer vi å etablere samarbeid med en ekstern leverandør for bistand til låneadministrasjon. Leverandøren vil bistå spk med håndtering av lånesøknader ved endringer i volum for å sikre tilstrekkelig kapasitet slik at søknadene blir behandlet innenfor våre målkrav. Grovt volumanslag er ca 1 000 til 5 000 saker pr år.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
Anbud id:
578191
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 11. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Montere 7,5 m lettvegg m/2 dørerMontere 5 stk lettvegger: 1 stk 3. 80 m x 2, 28 m m/dør. 2 stk 0. 90 m x 2, 28 m 1 stk 0, 60 m x 2, 28 m 1 stk 1, 30 m x 2, 28 m m/dør. 2 dører er 0, 70 x 2, 10 m Stendene skal være 5 x 3 cm P...
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Trenger bistand fra håndverker til sporadiske oppdragJeg har behov for en selvstendig håndverker med egen bil til sporadiske oppdrag. Du må kunne bistå meg med frakt av materialer og verktøy. Samt med prosjekter jeg får inn sporadisk.
-
Oslo
-
Mandag 13. Mai 2024
-
-
Male leilighet + kjøkken monteringTrenger hjelp for å få malt en leilighet, tak, dører, vegger og lister samt kjøkkenmontering.
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Fikse rust på bilJeg har noe rust på min Tesla Model 3, og ønsker dette fikset. Rusten er bak begge forhjul, og en liten antydning til rust på kant av dør på bagasjerom.
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Legge ca 25m2 parkett i leilighet.Hei, jeg ønsker en snekker som kan legge gulv i en leilighet på Veitvet. Grunnarealet er på ca 25m2, og det gamle gulvet er ferdig revet. Min far, og eier av leiligheten er slagrammet, så kontakt...
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Problemer med stikkontanterHar problemer med 3 stikkontakter og stekovnen i leiligheten. Disse sluttet å funke for et par dager siden og har ikke fungert siden. Det var ingen sikringer som hadde gått da jeg sjekket sikringskape...
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-