Markedsundersøkelse - Digitale kompetanserelaterte tjenester for ansatte i NAV
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - Digitale kompetanserelaterte tjenester for ansatte i NAV
Arbeids og velferdsetaten dvs den statlige delen av nav bruker årlig om lag 8 millioner kroner på aviser, tidsskrifter, bøker og lignende, samt om lag 33 millioner kroner på deltageravgifter for ulike kurs og konferanser. NAVs it-avdeling bruker årlig ca. 3, 4 millioner kroner på kurs, konferanser og sertifiseringer hvor en stor del holdes digitalt. En betydelig andel av dette kjøpes via kredittkort og godskrives via reiseregninger, noe som skaper arbeidskrevende behandlingsprosesser og utfordringer knyttet til blant annet etterbetaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet.
Det er forventet at den pågående pandemien vil endre forbruksmønsteret. Vi tror det vil innebære redusert fysisk deltakelse på kurs og konferanser, særlig i utlandet. Samtidig har nav et voksende behov for digitale kompetansehevende produkter i tiden fremover, spesielt for it-avdelingen.
Hvilke løsninger tilbyr leverandørene for tilgang til digitale kompetanserelaterte tjenester, for eksempel:
1) Enkel fasilitering for tilgang til norske og utenlandske digitale kurs, streaming, materiell, tidsskrifter osv over et bredt faglig spekter, og særlig det som er it-relatert.
2) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder bestilling, eventuell integrering til e-bestillingssystem, f. Eks. Gjennom punch-out eller ehf-katalog
3) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder fakturering, med beregning av merverdiavgift på alle kjøp, fakturareferanse osv
4) Samordning av abonnementer og rabatter på norske og evt utenlandske tidsskrifter
5) Relevant statistikk og erfaringsdatabase
Andre råd leverandørene ønsker å formidle til oss i denne markedsundersøkelsen
Det er forventet at den pågående pandemien vil endre forbruksmønsteret. Vi tror det vil innebære redusert fysisk deltakelse på kurs og konferanser, særlig i utlandet. Samtidig har nav et voksende behov for digitale kompetansehevende produkter i tiden fremover, spesielt for it-avdelingen.
Hvilke løsninger tilbyr leverandørene for tilgang til digitale kompetanserelaterte tjenester, for eksempel:
1) Enkel fasilitering for tilgang til norske og utenlandske digitale kurs, streaming, materiell, tidsskrifter osv over et bredt faglig spekter, og særlig det som er it-relatert.
2) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder bestilling, eventuell integrering til e-bestillingssystem, f. Eks. Gjennom punch-out eller ehf-katalog
3) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder fakturering, med beregning av merverdiavgift på alle kjøp, fakturareferanse osv
4) Samordning av abonnementer og rabatter på norske og evt utenlandske tidsskrifter
5) Relevant statistikk og erfaringsdatabase
Andre råd leverandørene ønsker å formidle til oss i denne markedsundersøkelsen
Anbud id:
679321
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 31. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snøbrøyting privat vei i HokksundSnøbrøyting privat vei i Hokksund.
-
Øvre Eiker
-
Fredag 27. September 2024
-
-
Hente sofa i Ålesund sentrum og levere ved ramsvikaHente sova transporte og levere
-
Ålesund
-
Fredag 27. September 2024
-
-
Frakt av en hjullasterFrakt av en hjullaster fra (info fjernet) til bindalseidet. Det er en hanomag d35, ca 7 tonn
-
Bodø
-
Fredag 27. September 2024
-
-
Skifte hjullager på mini one 2012Skifte hjullager bak på Mini One 2012 modell
-
Lørenskog
-
Fredag 27. September 2024
-