Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formålet med denne anskaffelsen er å sikre at nav har en driftssikker og effektiv skanningsløsning for fagarkivet, som kommuniserer med de underforliggende systemene i nav. Skanningsløsningen skal sørge for at mottatt dokumentasjon kan arkiveres og tilgjengeliggjøres for saksbehandling snarest mulig. Skanning av fagpost anses som virksomhetskritisk fordi feil og forsinkelser vil påvirke saksbehandling og utbetalinger til brukere. Det stilles derfor høye krav til produksjonskapasitet, daglige leveranser, effektivitet, sikkerhet og kvalitet i løsningen.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Anbud id:
580329
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 25. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Vasking ved flytting. Tomt hus.Vi ønsker å sjekke hva det koster å leie vask av hus, ved utflytting. Ca 150 kvm stort. Et bad, 3 soverom.
-
Tromsø
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Transport skadebil fra Hønefoss til MosjøenTransportering av ikke kjørbar skadebil fra Intakt Bilskade hønefoss as, til Intakt Bilskade Helgeland as. Bilen skal bygges opp så det er viktig at det ikke påføres mer skade underveis.
-
Vefsn
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Frakt av peisovnFrakt av peisovn fra Levanger til Sandefjord. Ca. 100 kg
-
Sandefjord
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Reparere sprekker, sparkle og maleSe bilder. Utbedring av forhold på bilder
-
Bergen
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Renovere KjøkkenRenovere kjøkken. Eksisterende mål: b 1. 36 m d: 2 m h: 2. 40 m Rive vegg, mål: b: 54, 5 cm d: 14. 5 cm h: 3. 44 m Fjerne gamle veggplater: (mot yttervegg, muggsoppinnfisert) mål: l: 3. 44 x h: 2....
-
Trondheim
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Skifte av registerreimØnsker pris på skifte av registerreim og vannpumpe på volvo v70 d2. 2015 mod
-
Voss
-
Tirsdag 26. November 2024
-