Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formålet med denne anskaffelsen er å sikre at nav har en driftssikker og effektiv skanningsløsning for fagarkivet, som kommuniserer med de underforliggende systemene i nav. Skanningsløsningen skal sørge for at mottatt dokumentasjon kan arkiveres og tilgjengeliggjøres for saksbehandling snarest mulig. Skanning av fagpost anses som virksomhetskritisk fordi feil og forsinkelser vil påvirke saksbehandling og utbetalinger til brukere. Det stilles derfor høye krav til produksjonskapasitet, daglige leveranser, effektivitet, sikkerhet og kvalitet i løsningen.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Anbud id:
580329
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 25. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakte 2 seter sofa fra Moss til Romsås-OsloSofaen er hvit og må ikke bli skitten 2 m bred bæres i trapper
-
Moss
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Befaring og prisoverslag for veiarbeid på MelhusPå vegne av Øran veglag på Melhus. Ønsker befaring med påfølgende prisoverslag for korrigering av vei etter sig i fylling (ca. 100 m), oppretting/resetting av stolper til autovern og montering av aut...
-
Melhus
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Oppheng av TV (75´´´The Frame) og div bilder på veggVi flytter inn i ny leilighet, og ønsker hjelp til å henge opp tv og bilder trygt på vegg.
-
Bærum
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Nøkler til leilighet i Hjetlands bakkane3 nøkler til mitt husvære som er leilighet 42 i hjetlands bakkane.
-
Høyanger
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
El kontrollTrenger en el-kontroll av huset for og få ned min forsikringspremie, har hatt el-sjekk av Tensio uten merknad men det er ikke godt nok iflg. Forsikringselskapet.
-
Steinkjer
-
Lørdag 8. Februar 2025
-