Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon
Spk tilbyr boliglån til medlemmene av vår pensjonskasse. Etterspørselen etter dette produktet varierer over tid basert på parametere som rentenivå etc. For å bedre håndtere variasjon i vår oppgavemengde vurderer vi å etablere samarbeid med en ekstern leverandør for bistand til låneadministrasjon. Leverandøren vil bistå spk med håndtering av lånesøknader ved endringer i volum for å sikre tilstrekkelig kapasitet slik at søknadene blir behandlet innenfor våre målkrav. Grovt volumanslag er ca 1 000 til 5 000 saker pr år.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
Anbud id:
578191
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 11. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Kjøre en bil Toyota Avensis fra Finnmark ned til nærmeste Oslo.Kun transport
-
Deatnu Tana
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
-
Små jobb bæring pappesker til loftenTrenger hjelp til å bære pappesker fra kjeller og opp på loftet. Små jobb, trenger ingen transport firma.
-
Oslo
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Kappe baksiden av trelast og nøyaktig rektangulært kutt i plateJeg trenger en dyktig og nøyaktig møbelsnekker til å kappe ca 0, 5 cm av baksiden på en trelist. Trelisten er ca 4 meter lang og ca 1 meter i enden så må man kunne kappe den halve cm i bakkant for å f...
-
Oslo
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Tilbud på montering av efp nordic komfyrvakt i kjøkken med kjøkkenøyJeg har mottatt en efp Nordic komfyrvakt fra nav. Jeg må betale monteringen selv. Ønsker et forpliktende tilbud uten reservasjoner. Er det uklarheter kan det gjennomføres en besiktelse på mitt kjøkken...
-
Oslo
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Transport av 4 dekk med felgerTrenger hjelp med transport av 4 19inch dekk med felger fra Oslo til Stavanger. Ta kontakt hvis du kan.
-
Sandnes
-
Onsdag 8. Januar 2025
-