Markedsundersøkelse - Digitale kompetanserelaterte tjenester for ansatte i NAV
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - Digitale kompetanserelaterte tjenester for ansatte i NAV
Arbeids og velferdsetaten dvs den statlige delen av nav bruker årlig om lag 8 millioner kroner på aviser, tidsskrifter, bøker og lignende, samt om lag 33 millioner kroner på deltageravgifter for ulike kurs og konferanser. NAVs it-avdeling bruker årlig ca. 3, 4 millioner kroner på kurs, konferanser og sertifiseringer hvor en stor del holdes digitalt. En betydelig andel av dette kjøpes via kredittkort og godskrives via reiseregninger, noe som skaper arbeidskrevende behandlingsprosesser og utfordringer knyttet til blant annet etterbetaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet.
Det er forventet at den pågående pandemien vil endre forbruksmønsteret. Vi tror det vil innebære redusert fysisk deltakelse på kurs og konferanser, særlig i utlandet. Samtidig har nav et voksende behov for digitale kompetansehevende produkter i tiden fremover, spesielt for it-avdelingen.
Hvilke løsninger tilbyr leverandørene for tilgang til digitale kompetanserelaterte tjenester, for eksempel:
1) Enkel fasilitering for tilgang til norske og utenlandske digitale kurs, streaming, materiell, tidsskrifter osv over et bredt faglig spekter, og særlig det som er it-relatert.
2) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder bestilling, eventuell integrering til e-bestillingssystem, f. Eks. Gjennom punch-out eller ehf-katalog
3) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder fakturering, med beregning av merverdiavgift på alle kjøp, fakturareferanse osv
4) Samordning av abonnementer og rabatter på norske og evt utenlandske tidsskrifter
5) Relevant statistikk og erfaringsdatabase
Andre råd leverandørene ønsker å formidle til oss i denne markedsundersøkelsen
Det er forventet at den pågående pandemien vil endre forbruksmønsteret. Vi tror det vil innebære redusert fysisk deltakelse på kurs og konferanser, særlig i utlandet. Samtidig har nav et voksende behov for digitale kompetansehevende produkter i tiden fremover, spesielt for it-avdelingen.
Hvilke løsninger tilbyr leverandørene for tilgang til digitale kompetanserelaterte tjenester, for eksempel:
1) Enkel fasilitering for tilgang til norske og utenlandske digitale kurs, streaming, materiell, tidsskrifter osv over et bredt faglig spekter, og særlig det som er it-relatert.
2) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder bestilling, eventuell integrering til e-bestillingssystem, f. Eks. Gjennom punch-out eller ehf-katalog
3) Hvordan støtter leverandørene nav når det gjelder fakturering, med beregning av merverdiavgift på alle kjøp, fakturareferanse osv
4) Samordning av abonnementer og rabatter på norske og evt utenlandske tidsskrifter
5) Relevant statistikk og erfaringsdatabase
Andre råd leverandørene ønsker å formidle til oss i denne markedsundersøkelsen
Anbud id:
679321
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 31. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakte 2 seter sofa fra Moss til Romsås-OsloSofaen er hvit og må ikke bli skitten 2 m bred bæres i trapper
-
Moss
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Befaring og prisoverslag for veiarbeid på MelhusPå vegne av Øran veglag på Melhus. Ønsker befaring med påfølgende prisoverslag for korrigering av vei etter sig i fylling (ca. 100 m), oppretting/resetting av stolper til autovern og montering av aut...
-
Melhus
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Oppheng av TV (75´´´The Frame) og div bilder på veggVi flytter inn i ny leilighet, og ønsker hjelp til å henge opp tv og bilder trygt på vegg.
-
Bærum
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Nøkler til leilighet i Hjetlands bakkane3 nøkler til mitt husvære som er leilighet 42 i hjetlands bakkane.
-
Høyanger
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Male et rekkehus innvendig 130 kvmØnsker å få malt et rekkehus innvendig. 2 strøk, ca 130 kvm.
-
Hole
-
Lørdag 8. Februar 2025
-