IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse og leverandørdialog (RFI) Kjøp av IT Brukerstøtte tjeneste 2023
Statsbygg har i dag et mottakssenter, som er ansiktet utad for avdelingen Digitalisering og utvikling. Hensikten med mottakssenteret er å fungere som kontaktpunkt for Statsbyggs ansatte, som omfatter forretningens hovedkontor, lokalkontor, prosjektkontor og driftskontor rundt i Norge tilknyttet våre ulike (info fjernet) fleste it-relaterte henvendelser rutes i dag via mottakssenteret. Vi ønsker å se på muligheten for å tilrettelegge for et singel point of contact, som skal være første kontaktpunkt for Statsbyggs brukere med behov for it brukerstøtte. i 2022 hadde Statsbygg rundt 17 000 henvendelser fra rundt 1 200 sluttbrukere. Henvendelsene ble meldt inn via innmeldingsskjemaer, telefon og ved direkte oppmøte. Direkte oppmøte er avviklet, slik at dette skjer kun etter avtale med bruker. Alle henvendelser til mottakssenteret utføres via innmeldingsskjema og telefon.
Anbud id:
886968
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 16. August 2023
Er du interessert i dette oppdraget?