Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Alarm og sikkerhet, Catering, Entreprenør, Maskinentreprenør, Rengjøring, Transport, Vaktmester i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Markedsundersøkelse (RFI) - Anskaffelse av fasilitetstjenester

Arbeids- og velferdsforvaltningen (nav) består av Arbeids- og velferdsetaten og de delene av kommunens sosialtjenester som inngår i de felles lokale nav-kontorene. i tillegg til nav- kontorene er det over hundre spesialenheter. Spesialenhetene løser sentraliserte oppgaver som det ikke er tjenelig å utføre i førstelinja på de enkelte nav-kontor.
Eiendomsseksjonen (eie) er en del av Økonomi- og styringsavdelingen i Arbeids- og velferdsdirektoratet (avdir). eie har det overordnet ansvar for anskaffelse og forvaltning av eiendom og eiendomsrelaterte tjenester i nav, inkl. Drift av direktoratets lokaler og felles servicefunksjoner. nav leier alle sine bygg, og eiendomsmassen nav disponerer utgjør samlet ca. 465 000 kvm.
Ytelsene omfatter følgende:
- Kjernetjenester:
-- Renhold
-- Avfall
-- Sikkerhet
-- Post
-- Kantinedrift og relaterte tjenester
-- Relokaliserings- og flyttetjenester
-- Leasing, kjøp og service - innendørs planter
- Opsjon:
-- Timebaserte tjenester
-- Enklere tekniske tjenester (uten krav til teknisk utdannelse)
-- Energi og bygg
-- Digitale verktøy som understøtter leveransene
Hensikten med rfi-en er å innhente:
- Innspill fra aktører i markedet for å beslutte en best mulig drifts- og kontraktsmodell med hensyn til oppgaver, roller, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon som setter nav i stand til å kunne velge riktig prismodell for ulike leveransemodeller.
- Informasjon om hvilke nye løsninger som allerede er under utvikling eller som allerede eksisterer i markedet som kan dekke NAVs behov innen de aktuelle ytelsene.
Den samlede verdien av årlige fasilitetstjenester i nav levert av eksterne leverandører er anslått til omtrent 120 millioner kroner.
Innhentet informasjon om løsninger som er tilgjengelig i markedet vil danne grunnlag for at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag.
For mer utfyllende informasjon vises til vedlagte rfi dokument.
Spørsmål knyttet til rfi-dokumentet sendes via Mercell-portalen, nav vil respondere på spørsmål så raskt som mulig.
Leverandørkonferanse vil foregå 12. 01. 2022
Frist for leverandørene til å svare på rfi er satt til 20. 01. 2022.
Anbud id:
773922
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Mandag 13. Desember 2021

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud