Alarm og sikkerhet, Catering, Entreprenør, Maskinentreprenør, Rengjøring, Transport, Vaktmester i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse (RFI) - Anskaffelse av fasilitetstjenester
Arbeids- og velferdsforvaltningen (nav) består av Arbeids- og velferdsetaten og de delene av kommunens sosialtjenester som inngår i de felles lokale nav-kontorene. i tillegg til nav- kontorene er det over hundre spesialenheter. Spesialenhetene løser sentraliserte oppgaver som det ikke er tjenelig å utføre i førstelinja på de enkelte nav-kontor.
Eiendomsseksjonen (eie) er en del av Økonomi- og styringsavdelingen i Arbeids- og velferdsdirektoratet (avdir). eie har det overordnet ansvar for anskaffelse og forvaltning av eiendom og eiendomsrelaterte tjenester i nav, inkl. Drift av direktoratets lokaler og felles servicefunksjoner. nav leier alle sine bygg, og eiendomsmassen nav disponerer utgjør samlet ca. 465 000 kvm.
Ytelsene omfatter følgende:
- Kjernetjenester:
-- Renhold
-- Avfall
-- Sikkerhet
-- Post
-- Kantinedrift og relaterte tjenester
-- Relokaliserings- og flyttetjenester
-- Leasing, kjøp og service - innendørs planter
- Opsjon:
-- Timebaserte tjenester
-- Enklere tekniske tjenester (uten krav til teknisk utdannelse)
-- Energi og bygg
-- Digitale verktøy som understøtter leveransene
Hensikten med rfi-en er å innhente:
- Innspill fra aktører i markedet for å beslutte en best mulig drifts- og kontraktsmodell med hensyn til oppgaver, roller, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon som setter nav i stand til å kunne velge riktig prismodell for ulike leveransemodeller.
- Informasjon om hvilke nye løsninger som allerede er under utvikling eller som allerede eksisterer i markedet som kan dekke NAVs behov innen de aktuelle ytelsene.
Den samlede verdien av årlige fasilitetstjenester i nav levert av eksterne leverandører er anslått til omtrent 120 millioner kroner.
Innhentet informasjon om løsninger som er tilgjengelig i markedet vil danne grunnlag for at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag.
For mer utfyllende informasjon vises til vedlagte rfi dokument.
Spørsmål knyttet til rfi-dokumentet sendes via Mercell-portalen, nav vil respondere på spørsmål så raskt som mulig.
Leverandørkonferanse vil foregå 12. 01. 2022
Frist for leverandørene til å svare på rfi er satt til 20. 01. 2022.
Eiendomsseksjonen (eie) er en del av Økonomi- og styringsavdelingen i Arbeids- og velferdsdirektoratet (avdir). eie har det overordnet ansvar for anskaffelse og forvaltning av eiendom og eiendomsrelaterte tjenester i nav, inkl. Drift av direktoratets lokaler og felles servicefunksjoner. nav leier alle sine bygg, og eiendomsmassen nav disponerer utgjør samlet ca. 465 000 kvm.
Ytelsene omfatter følgende:
- Kjernetjenester:
-- Renhold
-- Avfall
-- Sikkerhet
-- Post
-- Kantinedrift og relaterte tjenester
-- Relokaliserings- og flyttetjenester
-- Leasing, kjøp og service - innendørs planter
- Opsjon:
-- Timebaserte tjenester
-- Enklere tekniske tjenester (uten krav til teknisk utdannelse)
-- Energi og bygg
-- Digitale verktøy som understøtter leveransene
Hensikten med rfi-en er å innhente:
- Innspill fra aktører i markedet for å beslutte en best mulig drifts- og kontraktsmodell med hensyn til oppgaver, roller, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon som setter nav i stand til å kunne velge riktig prismodell for ulike leveransemodeller.
- Informasjon om hvilke nye løsninger som allerede er under utvikling eller som allerede eksisterer i markedet som kan dekke NAVs behov innen de aktuelle ytelsene.
Den samlede verdien av årlige fasilitetstjenester i nav levert av eksterne leverandører er anslått til omtrent 120 millioner kroner.
Innhentet informasjon om løsninger som er tilgjengelig i markedet vil danne grunnlag for at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag.
For mer utfyllende informasjon vises til vedlagte rfi dokument.
Spørsmål knyttet til rfi-dokumentet sendes via Mercell-portalen, nav vil respondere på spørsmål så raskt som mulig.
Leverandørkonferanse vil foregå 12. 01. 2022
Frist for leverandørene til å svare på rfi er satt til 20. 01. 2022.
Anbud id:
773922
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 13. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Frakte større pakke fra Stavanger til Oslo1 flatpakket spisebord (180cm) og 6 spisestoler.
-
Stavanger
-
Torsdag 6. Februar 2025
-
-
Transport av inventar fra Trondheim til OsloØnsker å sende møbler og flytteesker fra Trondheim til Oslo. Helst så fort som mulig.
-
Trondheim
-
Torsdag 6. Februar 2025
-
-
LG- vaskemaskinens dør trenger utskiftnigLg-Maskinens gummitetning til vaskemaskindør trenger utskiftning, og det renner vann under bruk. Vi ønsker at en fagperson utfører jobben. Ta kontakt med oss. Tlf- (info fjernet)
-
Oslo
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Hjelp ryggskadet mann med hushold /m oppvask etcDa jeg har fått sterke kroniske ryggsmerter trenger jeg ofte hjelp med praktiske ting som oppvask, sengeskift, innkjøp, bæring etc. Fint hvis vi kan ta enkelte oppdrag fleksibelt når det passer for...
-
Oslo
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Transport av en 2 seter sofa innen Oslo områdeØnsker tilbud om transport av en 2 seter sofa inne Oslo fra post nr 0273 til 0650
-
Oslo
-
Torsdag 6. Februar 2025
-