IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse (RFI) for Plattform for henvendelser og saksflyt
Kunden har behov for en plattform som kan støtte håndtering av henvendelser og saksflyt. Derfor er det besluttet å anskaffe en ny plattform for helhetlig håndtering av intern og ekstern kommunikasjon, dialog og henvendelser i Statens vegvesen. Plattformen skal være en viktig «motor» i den videre digitalisering på områder som i dag har mangelfull eller ingen ikt-støtte. Med andre ord skal plattformen kunne breddes utover de brukergrupper som i dag benytter «pob» i tilfeller Kunden ser det som hensiktsmessig. Plattformen vil bli en viktig brikke i transformasjonen til digitalt førstevalg og en innsiktsdrevet organisasjon, og være forretningskritisk med tanke på de prosesser og brukergrupper som tar i bruk plattformen.
Anbud id:
754562
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Søndag 19. September 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Vedlikehold DatasenterVedlikehold av mobilt datasenter. Estimert 15 timer i uken. Oppgavene består av grunnleggende vedlikehold, montering og demontering av interne enheter, reboot etc. Alt vedlikehold blir guidet via te...
-
Rana
-
Fredag 7. Juni 2024
-
-
Kundeservice norsk nettbutikkØnsker hjelp over lengre tid, max 1 time til dagen. Forkunnskaper som kreves er å beherske mail, og gode norske skriftlige ferdigheter. Noe teknisk forståelse er fordel da butikken selger smartklokk...
-
Sandnes
-
Onsdag 22. Mai 2024
-