IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse (RFI) - løsninger innen prosessen fra bestilling til betaling
Anskaffelsen er planlagt som en skyløsning og skal støtte opp om prosessen fra bestilling til betaling. Anskaffelsen vurderes gjennomført i løpet av 2021. Anskaffelsen vil følge Lov om offentlige anskaffelser og planlegges å gjennomføres med to-trinns forhandlet prosedyre. i anskaffelsen planlegges det å gjennomføre en Proof of Consept (PoC). Planlagt anskaffelse vil bestå av
- Ferdige hyllevareløsninger
- Drift og forvaltning
- Opplæring av nav sine interne ressurser
- Bistand ved implementeringHensikten med denne rfi-en er å innhente:
- Informasjon om mulige løsninger i markedet som kan understøtte nav sine mål om å redusere tidsbruk til innkjøp og fakturabehandling, herunder automatisere manuelle oppgaver i størst mulig grad, samt bedre styringsinformasjon og sporbarhet ved innkjøp og fakturabehandling.
- Avgjøre mulig omfang og avgrensning for å sikre en optimal anskaffelse.
- Informasjon for å forberede nav sine egne leveranser inn i en slik prosess
- Kommersiell informasjon for å gjennomføre best mulig anskaffelse med hensyn til rettigheter, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon for å identifisere kostnadsestimat for systemstøtte, implementering og kostnader knyttet til drift av løsningen(-e)
- nav ønsker en løsning som innehar god funksjonalitet og god brukervennlighetNAV vil med denne rfi-en innhente informasjon om produkter som er tilgjengelig i markedet slik at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag. på det nåværende tidspunktet har det ikke blitt tatt noen avgjørelse på hvorvidt det vil lyses ut en anskaffelse. nav ønsker å skape en god konkurransesituasjon og distribuerer derfor denne rfi-en i forkant av en eventuell anskaffelse.
Endelige avgjørelser og valg knyttet til en eventuell anskaffelse har ikke blitt tatt på dette tidspunktet. Relevante leverandører bes om å legge merke til at informasjonen om anskaffelsesprosessen nevnt i dette dokumentet må anses som foreløpig og er derfor ikke bindende for nav.
nav oppfordrer leverandører til å utfordre spørsmålene gitt i vedlegget - Vedlegg 1. rfi Bestilling til betaling (Excel dokument) der hvor de ser en mer effektiv løsning for prosessen. Det er også mulig å respondere på deler av denne rfi og alle bidrag verdsettes. i slike tilfeller må det fremgå tydelig hvilke deler av løsningen svaret dekker, så vel som informasjon om leverandøren.
- Ferdige hyllevareløsninger
- Drift og forvaltning
- Opplæring av nav sine interne ressurser
- Bistand ved implementeringHensikten med denne rfi-en er å innhente:
- Informasjon om mulige løsninger i markedet som kan understøtte nav sine mål om å redusere tidsbruk til innkjøp og fakturabehandling, herunder automatisere manuelle oppgaver i størst mulig grad, samt bedre styringsinformasjon og sporbarhet ved innkjøp og fakturabehandling.
- Avgjøre mulig omfang og avgrensning for å sikre en optimal anskaffelse.
- Informasjon for å forberede nav sine egne leveranser inn i en slik prosess
- Kommersiell informasjon for å gjennomføre best mulig anskaffelse med hensyn til rettigheter, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon for å identifisere kostnadsestimat for systemstøtte, implementering og kostnader knyttet til drift av løsningen(-e)
- nav ønsker en løsning som innehar god funksjonalitet og god brukervennlighetNAV vil med denne rfi-en innhente informasjon om produkter som er tilgjengelig i markedet slik at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag. på det nåværende tidspunktet har det ikke blitt tatt noen avgjørelse på hvorvidt det vil lyses ut en anskaffelse. nav ønsker å skape en god konkurransesituasjon og distribuerer derfor denne rfi-en i forkant av en eventuell anskaffelse.
Endelige avgjørelser og valg knyttet til en eventuell anskaffelse har ikke blitt tatt på dette tidspunktet. Relevante leverandører bes om å legge merke til at informasjonen om anskaffelsesprosessen nevnt i dette dokumentet må anses som foreløpig og er derfor ikke bindende for nav.
nav oppfordrer leverandører til å utfordre spørsmålene gitt i vedlegget - Vedlegg 1. rfi Bestilling til betaling (Excel dokument) der hvor de ser en mer effektiv løsning for prosessen. Det er også mulig å respondere på deler av denne rfi og alle bidrag verdsettes. i slike tilfeller må det fremgå tydelig hvilke deler av løsningen svaret dekker, så vel som informasjon om leverandøren.
Anbud id:
684772
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 30. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?