IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. September 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby.
i disse kontraktene har vegvesenet forpliktet seg til å anskaffe og montere utstyr i anslagvis 30 driftsenheter som skal registrere driftsdata for ulike typer driftsoppgaver, herunder vinterdrift. Systemet skal brukes av byggherren og entreprenørene for oppfølging av driften, også i realtid. Dessuten skal systemet tilfredsstille krav som er kunngjort dagens utgave av håndbok R763, dokumenter for driftskontrakter veg på (info fjernet) - se kap. C3 pkt. 8. 4. 5, avsnitt om «Vinterdrift: Driftsinformasjonssystem og automatisk dataoppsamling» og kap. D2-IC0845a (fellesdokument).
Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: (info fjernet) evt. Tlf. +47 (info fjernet) så snart som mulig og innen den 15. Mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
i disse kontraktene har vegvesenet forpliktet seg til å anskaffe og montere utstyr i anslagvis 30 driftsenheter som skal registrere driftsdata for ulike typer driftsoppgaver, herunder vinterdrift. Systemet skal brukes av byggherren og entreprenørene for oppfølging av driften, også i realtid. Dessuten skal systemet tilfredsstille krav som er kunngjort dagens utgave av håndbok R763, dokumenter for driftskontrakter veg på (info fjernet) - se kap. C3 pkt. 8. 4. 5, avsnitt om «Vinterdrift: Driftsinformasjonssystem og automatisk dataoppsamling» og kap. D2-IC0845a (fellesdokument).
Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: (info fjernet) evt. Tlf. +47 (info fjernet) så snart som mulig og innen den 15. Mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
Anbud id:
568961
-
Registrert:Mandag 18. Februar 2019
Er du interessert i dette oppdraget?