Medisindispenser i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Medisindispenser
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
518244
-
Sted:Asker
-
Registrert:Torsdag 19. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Liten platting og murHei! Vi ønsker tilbud på å legge platting inntil #URL0# rekkverk på trappen og reparasjon av mur (murpuss) og trapp. Mvh Anne Birgitte
-
Asker
-
Fredag 26. April 2024
-
-
Flyttevask kun gulv/listLett flyttevask. Kun gulv og gulvlister samt kjøkkenskap. Ca 100kvadrat med gulv tilsammen! må skje førstkommende mandag 29. 04. 24
-
Asker
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Markisemontering evt. med levering av markiseHei! Vi ser etter noen som kan montere to markiser for oss på vår balkong (i mur og teglsten), evt. Om firmaet kan tilby levering av markise og.
-
Asker
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Bytte termostat dusjkabinettJeg har et 11 år gammelt Showerama 10-5 dusjkabinett der vi sliter med justering av varmen. Trenger hjelp med å skifte termostat
-
Asker
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Modernisere elektrisk anlegg soveromVi har fire stk kontakter som vi ønsker at legges i trekkerør med innfelte stikkontakter. Det samme gjelder å legge inn ledninger i taket. Se bilde.
-
Asker
-
Torsdag 25. April 2024
-