Medisindispenser i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Medisindispenser
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
518244
-
Sted:Asker
-
Registrert:Torsdag 19. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Frakt av en pallFrakt av grasjeport fra Spikkestad til Hemsadal Pallen veier 220 kg. 0, 60 høy. bør hentes snarest
-
Hemsedal
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Skifte vannpumpe og reg reim på jeep compass 07 model 1.9Skifte vannpumpe og reg reim. Jeep compass 07 model 1. 9 Type pk jeep 3510 Reg nr ax94321 Haster
-
Asker
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Saab 93 - fraktes fra Lunner til Hurum -pris?Trenger å frakte en Saab 93 fra Lunner til Hurum - send meg pristilbud
-
Lunner
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Frakte dekk Bryne - Røyken, AskerFrakte 1 sett vinterdekk (4 dekk med felg) til en Volkswagen Jetta Fraktes fra: jærveien, Bryne (Sandnes, Stavanger) Fraktes til: Hotellveien, røyken (Asker)
-
Asker
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Frakte bilJeg ønsker å få fraktet en bil fra Sandvika til Kværner i oslo
-
Asker
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Oppgradering av elektrisk anleggSikringsskap Installere tilknytingskap ute, flytte/montere måler og uttak/ sikring for garasje, ladestasjon og ekstra strømutak Stikkledning er nedgravd sirka 25-30 m lang Samle sikringer i sikring...
-
Asker
-
Onsdag 20. November 2024
-