Medisindispenser i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Medisindispenser
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
509411
-
Sted:Asker
-
Registrert:Mandag 19. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Frakte 55 kvadrat parkettFrakte 55 kvadrat parkett fra Volda til Asker
-
Asker
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Transport av sofa fra 2312 Ottestad til 1390 VollenSofaen er Bredd 167 cm, Dybde 84 cm ig høyde 80 cm. Vekt er ca 75 kg. Den skal hentes i Ottestad og levers i Vollen og bæres inn i leilighet i 1. Etg der.
-
Asker
-
Torsdag 13. Februar 2025
-
-
Søker en flisleggerJeg ser etter en flislegger som kan utføre et raskt oppdrag for meg. Utleieren min har informert meg om at noen av flisene har begynt å løsne seg. Ta gjerne kontakt for mer informasjon.
-
Asker
-
Torsdag 13. Februar 2025
-
-
Skifte tak bolig AskerSkifte shingel, panel, vindskier, isbord, pipehatt, luftepiper, takrenner og nedløp. Kun aktuelt med seriøse tilbud med rett pris. Det er et krav til å kunne stille referanser samt dokumentere f...
-
Asker
-
Onsdag 12. Februar 2025
-
-
Sette opp en vegg på kjøkkenJeg ønsker å sette opp en vegg 2, 7m•1, 5m og jeg ønsker å sparkle og male veggen samtidig.
-
Asker
-
Tirsdag 11. Februar 2025
-
-
Diverse småjobber for ferdigstillelse av hybelEr i sluttfasen i oppussingen av en hybel. Gjenstår diverse småjobber som jeg trenger litt ekspertise til for å holde den mentale helsa ved like. Småjobbene innebærer bl. a. - Noe listing på gulv og t...
-
Asker
-
Tirsdag 11. Februar 2025
-