Medisindispenser i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Medisindispenser
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
509411
-
Sted:Asker
-
Registrert:Mandag 19. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Bremseservice + etterkontrollBytte høyre og venstre bremseskiver og klosser foran, samt eu etterkontroll.
-
Asker
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Tommer en leilighetHei, Tommer en leilighet og har en del som jeg mà bli kvitt. Kan kastes, men en del av det kan brukes. mả bli handtert ila uka, send pris pả pm. i Lorenskog
-
Asker
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
-
Lage hull i pipeVi total renoverte huset i 2014. Da ble Pipen dekket med skiferstein plater både i andre og første etasjer. (før overdekking vist i bilder 1 og 2). Vi ønsker nå å lage hull på skifer for å kunne koble...
-
Asker
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Tilkobling nytt anlegg og legging av flexiwatt varmefolieNy 2. Etasje er bygget. Tar gjerne imot tilbud på -Tilkobling kurser i sikringsskap - Koble til 40 spoter spoter -Koble til 31 stikkontakter -Koble til lysbrytere spot 7 stk, takboks 4 stk - Koble t...
-
Asker
-
Tirsdag 28. Januar 2025
-
-
Flyttelass fra 3475 Sætre til 3550 GolSkal flytte fra sætre til Gol. Volum 15-20 m3. Alt ferdig pakket. Fra leilighet -bil- transport- inn i leilighet
-
Asker
-
Mandag 27. Januar 2025
-