Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Merkevaren Norge
Oppdraget Gjennom Innovasjon Norges internasjonale apparat opplever vi en sterk etterspørsel fra norsk næringsliv for en koordinert satsing i utarbeidelse av et godt norsk omdømme i ulike internasjonale markeder. Et tydelig omdømme er en døråpner for norsk næringsliv internasjonalt og oppleves som viktig for å lykkes. Formålet med dette oppdraget er å bygge en omforent nasjonal merkevareplattform for Norge som kommer hele bedrifts-Norge til gode. Innovasjon Norge startet i 2015 arbeidet med en merkevarestrategi for Norge der målet er å styrke Merkevaren Norge som et fellesgode og sikre at norske gründere, bedrifter og klynger får den drahjelpen som er helt nødvendig for å hevde seg i en sterkere internasjonal konkurranse. Arbeidet er forutsatt å skje i nært samarbeide med ud, nfd, eventuelle øvrige aktuelle departement, næringslivet og andre interessenter for å forankre, organisere en god arbeidsdeling og rolleforståelse mellom de ulike aktørene i dette arbeidet. Arbeidet har vært og bør fortsatt baseres på erfaringer fra Omdømmepilot med Utenriksdepartementet (2009-2011), fra omdømmeundersøkelser for bransjer og på uttrykt behov fra våre kunder, bl. a. Gjennom Drømmeløftet.
Anbud id:
386413
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 25. November 2015
Er du interessert i dette oppdraget?