IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
NBIM Anskaffelse av system for ansattes egenhandel
Hovedformålet med anskaffelsen er å inngå en kontrakt med en leverandør av et system, samt tilhørende tjenester, for rapportering av ansattes egenhandel og for håndtering av interessekonflikter.
Systemet bør kunne tilby følgende funksjoner:
- automatisering av forhåndsgodkjenninger av ansattes egenhandel samt løsning for strømlinjet rapportering;
- oppdage og forhindre overtredelse av regelverk
- mulighet for nbim å foreta kontroll av fullført egenhandel
- brukervennlighet vedrørende håndtering og rapportering av egenhandel
Systemet bør inneholde et dashboard slik at ansatte enkelt kan få tilgang til sine transaksjoner og investeringer, samt levere inn forespørsel for sin egenhandel. i tillegg bør dashboardet være brukervennlig for nbim å administrere og gjennomgå de mottatte forespørsler fra sine ansatte og generere rapporter på ansattes egenhandel. Systemet bør også kunne opprettholde en fullstendig rapport med revisjonsspor.
i tillegg til hovedformålet med anskaffelsen, så ser nbim etter andre tilleggsløsninger som potensielt kan bli tatt i bruk i kontraktens levetid slik som løsninger som kan oppdage og forhindre interessekonflikter, f. Eks. Relatert til registrering av gaver/underholdning og andre verv. Kontrakten skal også dekke implementering og vedlikehold av systemet.
Kontraktens lengde er fire år. Den estimerte kontraktsverdien over fire år er mellom 6 500 000 - 8 000 000 nok. Estimert totalverdi er kun et estimat og verdien kan både bli høyere og lavere enn estimert. Estimatet er på ingen måte bindende for nbim.
Se nærmere beskrivelse i konkurransegrunnlaget.
Systemet bør kunne tilby følgende funksjoner:
- automatisering av forhåndsgodkjenninger av ansattes egenhandel samt løsning for strømlinjet rapportering;
- oppdage og forhindre overtredelse av regelverk
- mulighet for nbim å foreta kontroll av fullført egenhandel
- brukervennlighet vedrørende håndtering og rapportering av egenhandel
Systemet bør inneholde et dashboard slik at ansatte enkelt kan få tilgang til sine transaksjoner og investeringer, samt levere inn forespørsel for sin egenhandel. i tillegg bør dashboardet være brukervennlig for nbim å administrere og gjennomgå de mottatte forespørsler fra sine ansatte og generere rapporter på ansattes egenhandel. Systemet bør også kunne opprettholde en fullstendig rapport med revisjonsspor.
i tillegg til hovedformålet med anskaffelsen, så ser nbim etter andre tilleggsløsninger som potensielt kan bli tatt i bruk i kontraktens levetid slik som løsninger som kan oppdage og forhindre interessekonflikter, f. Eks. Relatert til registrering av gaver/underholdning og andre verv. Kontrakten skal også dekke implementering og vedlikehold av systemet.
Kontraktens lengde er fire år. Den estimerte kontraktsverdien over fire år er mellom 6 500 000 - 8 000 000 nok. Estimert totalverdi er kun et estimat og verdien kan både bli høyere og lavere enn estimert. Estimatet er på ingen måte bindende for nbim.
Se nærmere beskrivelse i konkurransegrunnlaget.
Anbud id:
578144
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 11. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?