IT/Web og Support i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
NO-14-05: Aksesspunkt E-faktura
Fartt og kommunene i innkjøpssamarbeidet har til hensikt å inngå avtale om kjøp av tjenester knyttet til formidling av efaktura, aksesspunkt og tilknyttede tilleggstjenester. Oppdragsgiver har som formål å gjennomføre kostnadseffektive anskaffelser iht. Gjeldende lov- og regelverk. Avtalen skal dekke oppdragsgivers løpende behov for formidling og mottak av elektroniske dokumenter på statens standardformat Elektronisk handelsformat (ehf). Selv om kommunene har et strategisk innkjøpssamarbeid, er behovene i den enkelte kommune ulikt. Enkelte av tilleggsfunksjonene som er oppgitt i kravspesifikasjonen vil derfor være opsjonelle for kommunene å benytte. Dette gjelder bl. a. Print, pakking og forsendelse av fakturaer, kreditnotaer og purringer. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
332538
-
Registrert:Torsdag 6. November 2014
Er du interessert i dette oppdraget?