Oppdrag formidlet via Anbudstorget
Registrert Dato: Mandag 10. Desember 2018
Anskaffelsen gjelder kantinedrift i nye Autogården der Plan- og bygningsetaten (PBE) og Bymiljøetatens (BME) totalt ca. 350 ansatte skal jobbe. Etatene flytter sammen rundt mars/april 2019. Det blir valgt én leverandør for levering av kantinedriften. Kantinedriften omfatter salg over disk (daglig drift) mandag til fredag, catering, servering av møtemat/kursmat og arrangementer holdt i Autogården.
Selve kantinen og buffetområdet er alltid åpent for de ansatte, mens kjøkkenet vil være avstengt. Velferdskomiteene kan i enkelte tilfeller benytte kjøkkenet til oppvarming av enkle retter, men i utgangspunktet blir valgt leverandør enerådende på kjøkkenet.
Dette er en inkluderende kontrakt. Leverandøren skal sørge for at det ved gjennomføring av denne kontrakten benyttes minst 1 funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer. Det gis nærmere forklaring på hva dette innebærer i kontraktens bilag 3, se eget punkt om administrative bestemmelser for inkluderende kontrakter.
Referansenummer: 2018/60141