Ny konkurranse Kjøp og leasing av datamaskiner og nettbrett inklusive tilbehør, rammeavtale i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Ny konkurranse Kjøp og leasing av datamaskiner og nettbrett inklusive tilbehør, rammeavtale
Rammeavtalen omfatter ikke av-utstyr (Prosjektorer, «smartboards» og møteromsskjermer), nettverkskomponenter, servere, programvare, tonere/blekk til oppdragsgivers eksisterende multifunksjonsmaskiner og mobiltelefoner siden Viken Vest Innkjøpssamarbeid har egen avtale på disse. i tillegg er kjøp, leasing eller leie av brukt utstyr unntatt fra rammeavtalen.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for nok 41. 000. 000, - eks mva det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Strategisk prising kan påvirke kjøpsbildet, markedssensitive produkter som kan påvirkes av valutaendringer og avgifter, endrede behov og standardisering i løpet av en avtaleperiode på 6 år. Flere av kommunene har forskjellige sykluser for å bytte ut eksisterende nettbrett og pc-er i løpet av de nærmeste årene.
Leasing: 20. 500. 000, - eks mva for de neste 3 årene for Øvre Eiker kommune, Kongsberg kommune, Nore og Uvdal kommune, Sigdal kommune, Modum kommune og Hjartdal kommune. Tilbyder må påregne at noen kommuner som kjøper volummodeller i dag vil kunne gå over til leasing i kontraktsperioden.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver har delt opp oppdraget i flere grupper, jfr. foa § (info fjernet) er tillatt å levere tilbud i en og flere grupper.
Gruppe 1. KjøpGruppe 2. Leasing
Rammeavtale for kjøp
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart har anledning til å tre ut av avtalen etter 2 år. En eventuell oppsigelse iht. Kontrakten, meddeles av Viken Vest Innkjøpssamarbeid ved kontraktsforvalter på vegne av den enkelte samkjøpspart.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Rammeavtale for leasing
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet foroppdragsgiver til mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart kan velge å tre ut av avtalen når 12 måneder har passert eller ved hver nyforlengelse. Dersom det er aktuelt vil oppsigelse formelt meddeles av Kontraktsforvalter i Viken VestInnkjøpssamarbeid.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for nok 41. 000. 000, - eks mva det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Strategisk prising kan påvirke kjøpsbildet, markedssensitive produkter som kan påvirkes av valutaendringer og avgifter, endrede behov og standardisering i løpet av en avtaleperiode på 6 år. Flere av kommunene har forskjellige sykluser for å bytte ut eksisterende nettbrett og pc-er i løpet av de nærmeste årene.
Leasing: 20. 500. 000, - eks mva for de neste 3 årene for Øvre Eiker kommune, Kongsberg kommune, Nore og Uvdal kommune, Sigdal kommune, Modum kommune og Hjartdal kommune. Tilbyder må påregne at noen kommuner som kjøper volummodeller i dag vil kunne gå over til leasing i kontraktsperioden.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver har delt opp oppdraget i flere grupper, jfr. foa § (info fjernet) er tillatt å levere tilbud i en og flere grupper.
Gruppe 1. KjøpGruppe 2. Leasing
Rammeavtale for kjøp
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart har anledning til å tre ut av avtalen etter 2 år. En eventuell oppsigelse iht. Kontrakten, meddeles av Viken Vest Innkjøpssamarbeid ved kontraktsforvalter på vegne av den enkelte samkjøpspart.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Rammeavtale for leasing
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet foroppdragsgiver til mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart kan velge å tre ut av avtalen når 12 måneder har passert eller ved hver nyforlengelse. Dersom det er aktuelt vil oppsigelse formelt meddeles av Kontraktsforvalter i Viken VestInnkjøpssamarbeid.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Anbud id:
730333
-
Registrert:Lørdag 12. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
RegisterreimSkifte (info fjernet) på Bobil manuel gir 2013 mod. Fiat Eu kontroll
-
Øvre Eiker
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Ødelagt stor hjørnesofaSofa som er ødelagt Ønsker pris på reparasjon, hvis det er mulig. Knekt i festene sete rygg, hele sofaen er skakk
-
Modum
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Slipe ca 40m2 tregulv hytte1 stort rom og 2 mindre rom ønskes slipt, er fra ca 1985 og lakkert, men slitt.
-
Flesberg
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Frakt av lenestolTransport av lenestol med fotskammel fra Drøbak til Gol.
-
Frogn
-
Tirsdag 28. Januar 2025
-