Nye møbler, rammeavtale i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Nye møbler, rammeavtale
Volumet er et estimat og er ikke bindende. Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for samme kjøpergruppe for tidligere år. Volumet må betraktes som et anslag og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Oppdragsgiver/virksomhetene forbeholder seg retten til å lyse ut egne konkurranser i markedet der volumet er estimert til over kr. 1. 000. 000, - eks. Mva eller er omfattet av prosjekter.
Denne avtalen gjelder ikke for brukte møbler eller leie av mø(info fjernet) nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper og parallelle tilbud
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud eller parallelle tilbud.
Gruppene er inndelt som følger:
Kontormøbler- og konferansemøbler, inkludert kantinemøbler
Barnehagemøbler
Skolemøbler
Institusjonsmøbler (Unntatt fra avtalen er institusjonssenger, madrasser og nattbord)
Hjemmemøbler (Bruksmøbler for innredning og bruk i boliger)
Biblioteksmøbler
i gruppe 1 - 4 kan oppdragsgiver inngå kontrakt med 1 -en - eller flere leverandører (parallelle rammeavtaler), forutsatt et tilstrekkelig antall egnede tilbud.
For produktsegment 5 og 6 (hjemmemøbler og biblioteksmøbler) skal det inngås kontrakt med 1- en- leverandør.
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale.
Kontrakten har en varighet på to (2) år med opsjon for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil to (2) år, med ett (1) år av gangen. Opsjonen er en rettighet for Oppdragsgiver, ikke en plikt. Leverandøren har ingen tilsvarende rett. Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke oppdragsgiver har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra oppdragsgivers side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utlø(info fjernet) eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1-en eller flere leverandører.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Oppdragsgiver/virksomhetene forbeholder seg retten til å lyse ut egne konkurranser i markedet der volumet er estimert til over kr. 1. 000. 000, - eks. Mva eller er omfattet av prosjekter.
Denne avtalen gjelder ikke for brukte møbler eller leie av mø(info fjernet) nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper og parallelle tilbud
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud eller parallelle tilbud.
Gruppene er inndelt som følger:
Kontormøbler- og konferansemøbler, inkludert kantinemøbler
Barnehagemøbler
Skolemøbler
Institusjonsmøbler (Unntatt fra avtalen er institusjonssenger, madrasser og nattbord)
Hjemmemøbler (Bruksmøbler for innredning og bruk i boliger)
Biblioteksmøbler
i gruppe 1 - 4 kan oppdragsgiver inngå kontrakt med 1 -en - eller flere leverandører (parallelle rammeavtaler), forutsatt et tilstrekkelig antall egnede tilbud.
For produktsegment 5 og 6 (hjemmemøbler og biblioteksmøbler) skal det inngås kontrakt med 1- en- leverandør.
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale.
Kontrakten har en varighet på to (2) år med opsjon for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil to (2) år, med ett (1) år av gangen. Opsjonen er en rettighet for Oppdragsgiver, ikke en plikt. Leverandøren har ingen tilsvarende rett. Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke oppdragsgiver har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra oppdragsgivers side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utlø(info fjernet) eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1-en eller flere leverandører.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
646857
-
Registrert:Mandag 25. Mai 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Frakt av 3 arbeidslamperSkulle ha fraktet 3 arbeidslamper fra Rjukan til Nordheimsund. i denne eller neste uke.
-
Farsund
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Varmepumpe installasjon fra QlimaHei ønsker montering av varmepumpe fra jula, skal monters i garasje med lett tilgang Ønsker qlima s-ja 2522, kan kjøpes av meg å ønsker tilbud på montering
-
Øvre Eiker
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Drenering: Befaring og Pristilbud EtterspørresHei, vi trenger drenering og i den forbindelse trenger jeg både befaring og pris.
-
Øvre Eiker
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Frakt av 230 europaller fra Loesmoen i Hokksund til Mjøndalen.Trenger flytte 230 paller fra Loesmoen Hokksund til Mjøndalen. Noen som kan dette mellom 08-15 en dag
-
Øvre Eiker
-
Onsdag 22. Januar 2025
-